مراکز فروش دستگاه بلوک‌زنی بتنی

مراکز فروش دستگاه بلوک‌زنی بتنی این محصول را به شیوه های گوناگون در اختیار مشتریان قرار می دهند. با توجه به کیفیت عالی و استفاده زیاد استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد.

دستگاه بلوک زنی یکی از دستگاه های کاربردی و پرمصرف در صنعت ساختمان سازی می باشد. با توجه به کارایی مطلوب از فروش بالایی برخوردار است و متقاضیان بسیاری دارد.

مراکز فروش دستگاه بلوک زنی بتنی

مشخصات فنی دستگاه بتنی

دستگاه بلوک زن در انواع تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، دستی و ..‌‌در اندازه و ظرفیت های مختلف وجود دارد. نوع اتوماتیک آن با توجه به دقت و سرعت بالا و کاربرد فراوان در تولید انواع بلوک های سقفی و دیواری و … بسیار پرفروش است. از مشخصات دستگاه بلوک زنی بتنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه با استفاده از سیستم هیدرولیکی کار می کند و دو عدد اهرم برای پرس و خالی کردن بلوک در آن تعبیه شده است.
  • جنس ورقه های قالب این دستگاه از بهترین آلیاژ و فولاد ضد زنگ می باشد. در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد.
  • بدنه ای محکم و مقاوم دارد و مجهز به ویبراتور روغنی دورانی است. همچنین سیستم جک و شفت این دستگاه نیز از بهترین متریال تولید شده است. از این رو در برابر ساییدگی بسیار مقاوم می باشند.
  • این دستگاه قادر است در مدت زمان کوتاهی انواع بلوک تیغه ای، سقفی و دیواری و ..را در ابعاد و اندازه های متنوع تولید نماید. با توجه به ویژگی های مثبت فراوان توانسته است مورد پسند مشتریان زیادی واقع شود.مشخصات فنی دستگاه بتنی

نمایندگی دستگاه بلوک زنی بتنی در تهران

در حال حاضر نمایندگی فروش دستگاه بلوک‌زنی بتنی تهران این دستگاه را به صورت عمده و با ضمانت کیفیت به مشتریان عرضه می کند. با توجه به عملکرد مناسب و قیمت مقرون به صرفه بسیار پرفروش می باشد. متقاضیان بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد. یکی از بزرگترین مراکز عرضه انواع دستگاه بلوک زنی با کیفیتی درجه یک همین مرکز می باشد.

مشتریان می توانند به صورت اینترنتی دستگاه مورد نیاز را انتخاب و خریداری نمایند. امروزه انواع دستگاه بلوک زنی در طرح و مدل های مختلف در شرکت های تولید کننده معتبر در داخل و خارج از ایران با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می شود. این شرکت های تولیدی استانداردهای لازم را در ساخت این دستگاه رعایت می کنند.

همچنین از قطعات و متریال درجه یک در تهیه آن بهره می برند تا بتوانند کالایی با بالاترین سطح کیفی و ماندگاری بالا را به دست مشتری برسانند. بنابراین ضمن کسب رضایت مندی خریدار فروش خوبی محصولات تولیدی خود داشته باشند.

نمایندگی دستگاه بلوک زنی بتنی در تهران