فروش دستگاه بلوک زن درجه ۱ چکشی

فروش دستگاه بلوک زن، مناسب با کیفیت و کارایی دستگاه قیمت گذاری می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با گسترش صنعت ارتباط برقرار نمایید.

 

فروش دستگاه بلوک زن درجه ۱ چکشی

کاربرد این دستگاه چکشی

انوع مختلفی دستگاه بلوک زنی موجود است . دستگاه بلوک زن اتوماتیک و هم چنین دستگاه بلوک زنی هیدرولیک و نوع دیگرش نیمه هیدرولیک از انواع آن می‌باشد. دستگاه بلوک زن چکشی یک دستگاه جدید در بین دستگاه های بلوک زنی است. دستگاه بلوک زنی چکشی برای تبدیل ترکیب ماسه و سیمان به قالب های بلوک اختراع شده است .

با دستگاه بلوک زنی ، یک تحول در کارگاه های بلوک زنی ایجاد نمود. با وجود دستگاه بلوک زنی کار و عملیات بلوک زدن در مقایسه با روش های سنتی قبلی بسیار راحت تر شد. دستگاه بلوک زنی چکشی در دو نوع تک موتوره و جفت موتوره تولید شده است . این دستگاه به دلیل ساختار مناسبی که دارد به راحتی می‌توان آن را حمل و جا به جا نمود. در صورت بروز مشکل و احتیاج به تعمیر داشته باشد می‌توان به راحتی آن را تعمیر نمود.

در اثر کار استهلاک زیادی دستگاه بلوک زن چکشی ندارد. بنابراین هزینه استهلاک کم سبب می شود هزینه تولید کم شود. قیمت دستگاه بلوک زن چکشی مناسب است و هزینه بالایی برای خرید این دستگاه لازم نیست.

برای استفاده از دستگاه بلوک زنی نیاز نیست کسی آموزش خاصی دیده باشد، به راحتی قابل بهره برداری است. قالب های متنوعی را می‌توان بر دستگاه بلوک زنی چکشی نصب نمود. همچنین دو قالب پنج تایی با ابعاد متفاوت و یک قالب چهار تایی و یک قالب هشت تایی دارد.

کاربرد این دستگاه چکشی

فروش دستگاه بلوک زن درجه ۱ اتوماتیک

دستگاه بلوک زن درجه ۱، به بهترین شکل ممکن بلوک ها را قالب بندی نموه و به شکل و اندازه های کاملا دقیق بلوک ها را درست می‌نماید. دستگاه بلوک زن چکشی به خاطر طراحی خوبی که دارد باعث شده عملیات بلوک زدن آسان تر از روش های قبلی باشد. هم چنین توانسته است هزینه های تولید بلوک را به نسبت چشم گیری کاهش دهد.

دستگاه بلوک زن اتوماتیک درجه ۱ یک نوع دستگاه بلوک زن است که مثل دستگاه بلوک چکشی مورد استفاده بسیاری است. همچنین در دو نوع تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارد. قالب های ۶ ، ۸ و ۱۱ برای این دستگاه وجود دارد. گسترش صنعت تمامی دستگاه های بلوک زن را ارائه می‌دهد و به بازار عرضه می‌نماید .

این کمپانی قیمت های کارشناسی شده ای دارد تا قیمت متعارف و مناسب با کیفیت و کارایی دستگاه باشد . وب گاه گسترش صنعت تمامی محصولات و دستگاه های موجود را معرفی می‌نماید. این کمپانی کارشناسانی دارد تا همه ساعته پاسخگوی مراجعه کنندگان باشد. کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر با گسترش صنعت ارتباط برقرار نمایید.

فروش دستگاه بلوک زن درجه ۱ اتوماتیک