فروش کلی بلوک بتنی سبک سیمانی

مجموعه ما در زمینه فروش کلی بلوک بتنی سبک سیمانی فعالیت دارد و محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه می‌نماید. در گذشته استفاده از بلوکهای سیمانی که تماماً از سیمان، تولید شده بود رایج بود. همچنین بلوکهای تمام سیمانی قدیمی دارای معایب زیادی بود. بنابراین باعث کاهش ایمنی ساختمان می گردید. فروش کلی بلوک بتنی سبک سیمانی

 

آشنایی مختصر با بلوک توخالی

بلوک بتنی توخالی از جمله محصولاتی می باشد که توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند. استفاده از این محصول بی نظیر به عنوان یک وسیله کاربردی برای صنعت ساختمان سازی استفاده می شود. این محصول در ساخت انواع دیوارهای داخلی ساختمان و خارجی ساختمان کاربرد دارد.

بلوک بتنی به جهت داشتن ابعاد بزرگ دارای مزایای زیادی از قبیل سهولت در انجام کار کاهش هزینه و کاهش زمان انجام کار می گردد. بدین جهت باعث صرفه‌جویی اقتصادی و زمانی می‌شود. همچنین حمل و نقل این وسیله به سبب توخالی بودن بلوک، راحت و دارای وزن پایین می‌باشد. برای تولید بلوک های توخالی از مواد مختلفی از قبیل شن، سنگ گرانیت، خاکستر آتشفشانی، ماسه و غیره استفاده می گردد.

بلوک بتنی علاوه بر داشتن وزن پایین، دارای مقاومت و استحکام بالایی است. به دلیل استفاده از فرایند تولید گره، این محصولات در هنگام استفاده به هم گره خورده و مقاومت بی نظیر ایجاد می کند. این محصول در مدل های مختلف و انواع رنگ ها تولید می‌شود. از این رو متناسب با نیاز مشتری به بازار عرضه می گردد.

در هنگام خرید بلوک بتنی توخالی باید دقت گردد این محصول از مکان‌های معتبر و برندهای به نام خریداری شود. بنابراین از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل گردد. همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت می تواند در بالا رفتن کیفیت محصول نهایی تأثیر بسزایی داشته باشد.

این محصول باید مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید گردد تا بتواند دارای مقاومت بالا و طول عمر بسیاری باشد.

آشنایی مختصر با بلوک بتنی توخالی

قیمت انواع بلوک بتنی سبک سیمانی

امروزه بحث سبک سازی در تولید ساختمان و تولید محصولاتی که بتوانند هم مقاوم باشد و هم سبک باشد بسیار مطرح است. در گذشته با بروز زلزله به سبب وزن بالای ساختمان و عدم ایمنی کافی، اتفاقات جبران‌ناپذیری به وجود می‌آمد. مجموعه ما در زمینه فروش کلی بلوک بتنی سبک سیمانی فعالیت دارد. همچنین تلاش می‌کند محصولات خود را با سطح کیفی بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه کند.

کیفیت بالا از اصول مهم در مجموعه ما می‌باشد. از این رو باعث گردیده است بتوانیم محصولی درخور شأن مشتری به وی عرضه کنیم. همچنین رضایت افراد را در جهت استفاده از محصول حاصل گردانیم. مشتریان عزیز جهت استعلام قیمت بلوک بتنی سبک توخالی می توانند به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام نمایند.

قیمت انواع بلوک بتنی سبک سیمانی