قیمت انواع دستگاه بتونیر برقی در بازار

قیمت دستگاه بتونیر برقی بسته به کیفیت و برند آن متغیر می باشد. این مجموعه تخصصی با توجه به نیاز مشتری اقدام به تهیه و ساخت انواع بتونیر برقی، بتونیر دیزلی و بنزینی در حجم های مختلف کرده است. شما با مراجعه به این مجموعه می توانید با کیفیت ترین محصول را با قیمت استثنایی تهیه کنید و در هزینه های خود صرفه جویی بنمائید.

قیمت انواع دستگاه بتونیر برقی در بازار

دستگاه بتونیر برقی چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه بتونیر برقی چه ویژگی هایی دارد؟ دستگاه بتونیر برقی در صنعت ساختمانمورد استفاده قرار می گیرد و برای مخلوط و یکنواختی بتن استفاده می شود. توجه به ترتیب اضافه کردن مواد در هنگام کار با این دستگاه در تولید بتن و یکنواخت سازی آن بسیار مهم می باشد.، همیشه توجه داشته باشید نباید بیش از ظرفیت بتونیر به این دستگاه بار زد. اضافه بار در مورد سنگ دانه هاس بسیار سنگین بیشتر مورد توجه است و سعی کنید تا حداقل 30 درصد از بتر نیر برقی خالی باشد تا هم از کیفیت بتن تهیه شده کم نشود و هم دستگاه بتونیر برقی آسیب نبیند.

بتونیر ها در اندازه های مختلف تولید می شود و همانند میکسر بزرگ صنعتی، میکسر کامیون و میکسر در محل می باشد، انواع قابل حمل در تعمیرات و بازسازی منازل استفاده می شود. انواع قابل حمل در تعمیرات و بازسازی منازل استفاده می شود، از این دستگاه می توان در مخلوط کردن مواد مختلف شیمیایی و تهیه خوراک دام استفاده نمود. این محصول در حجم های مختلف از جمله 250، 350، 400، 500 و750 می باشد

با افزایش مخزن بتونیر برقی، موتور بزرگ تر می شود و مکانیزم گردش و حرکت مخزن می تواند از نوع بتونیر دنده زیر، دنده کمر، رولیک لاستیک ساخته شود. مهمترین ویژگی های بتونیر برقی عبارتند از:

  • قاب آن بسیار محکم و مقاوم بوده و از ثبات خوبی برخوردار می باشد
  • حلقه دنده مخصوص آن از ورق فولادی یک تکه است
  • قاب آن انعطاف پذیر بوده و به راحتی جابه جا می شود
  • چرخ های آن بسیار مناسب و محکم بوده و به سرعت و راحت حرکت می کنند
  • قطر بسیار بزرگی داشته و مخلوط کردن مواد در آن کیفیت بسیار خوبی دارند.
  • چرخش در بتونیر بسیار عالی بوده و تا 360 درجه می چرخد
  • محور هدایت بر روی بلبرینگ آن نصب شده باشد.

دستگاه بتونیر برقی از کجا بخریم؟

دستگاه بتونیر برقی از کجا بخریم؟ خرید دستگاه بتونیر ارزان به صورت مستقیم از این مجموعه تخصصی انجام می گیرد. در بسیار از بازار ها برای که قیمت بتونیر برقی کمتر شود اقدام به خرید دست دوم آن می کنند. برای اینکه در هنگام خرید از قیمت میکسر برقی اطمینان داشته باشید به برند و شرکت تولیدی آن توجه کنید. همچنین دقت کنید که رنگ آن فابریک باشد و به صورت دستی و کارگاهی رنگ نشده باشد.

هنگام خرید بتونیر برقی دقت کنید با توجه به حجم مخزن و بزرگی آن قیمت های متفاوت می باشد، با خرید از این مجموعه می توانید با کمترین هزینه ممکن با کیفیت ترین آنها را خریداری کنید و در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید.