آخرین قیمت بلوک‌زن اتوماتیک صنعتی

قیمت بلوک‌زن اتوماتیک صنعتی بسیار مناسب می‌باشد. امروزه در بیشتر مکان ها برای تولید بلوک از این نوع دستگاه استفاده میشود.راه حل پیشنهادی برای تولید سریع و تضمینی بلوک، دستگاه بلوک زن اتوماتیک صنعتی می باشد.

 

آخرین قیمت بلوک‌زن اتوماتیک صنعتی

همه چیز درباره انواع این دستگاه

مراحل تولید در آن این گونه است که ابتدا مواد مخلوط شده ی سیمان و ماسه را درون سینی میریزد و سپس قالب را با مواد مخلوط شده پر میکنیم.در آخر قالب را با کمی تکان، بالا آورده و در نتیجه محصول مورد نظر یعنی بلوک تولید میشود.این دستگاه به گونه ای است که در مرحله ی انتهایی، ویبره نباید خاموش شود تا بلوک به خوبی و بدون هیچ نقص و توقفی، تولید شود.

انواه دستگاه بلوک زن

اولین قدم برای خرید بلوک زن،شناخت انواع و مدل های این دستگاه است.خریدار باید با آگاهی کامل جنس مرغوب خود را خریداری کند.بسته به نوع کارکرد و استفاده ی کاربر، انواع دستگاه متفاوت میشود.در دسته بندی اصلی سه نوع دستگاه بلوک زن داریم:دستی(نیمه اتوماتیک)، برقی(اتوماتیک) و دستگاه دستی تخم گذار.

دستگاه بلوک زن دستی تخم گذار؛ این نوع دستگاه همانند گذشته بلوک سیمانی مورد نیاز را دستی تولید میکند و علت نام گذاری آن به این عنوان، شباهتش به خزندگان تخم گذار است.

دسته ی دوم بلوک زن دستی و یا نیمه اتوماتیک میباشد. فرایند تولید به صورت نیمه اتوماتیک و دستی است. در طول مراحل تولید به یک اپراتور همراه نیاز دارد. از لحاظ تولید دستی، این شکل دستگاه همانند تخم گذار است. اما با تعدادی تفاوت میتوان آن ها را از هم متمایز کرد. بلوک زن نیمه اتوماتیک به دلیل پیشرفته تر بودن، بلوک ها را در اندازه های دقیق تری تولید میکند.

دستگاه بلوک زن برقی، تماما اتوماتیک بوده و خود با تنظیمات پیش فرض، بلوک مورد نظر کاربر را تولید میکند.دیگر به وجود اپراتور نیازی نیست. لازم به ذکر است که در دستگاه اتوماتیک صنعتی سرعت مراحل بالاتر و با کیفیت تر می باشد. در میان انواع بلوک زن صنعتی، بلوک زن اتوماتیک بیشترین هزینه و مبلغ را دارد اما در عین حال بیشترین تولید و پر طرفدارترین است. کنترل این دستگاه راحت و آسان می باشد. دیگر نیازی به دخالت انسانی نیست.تکنولوژی آن تماما خودکار عمل میکند. در نهایت میتوان به وسیله ی آن انواع بلوک را تولید کرد.

همه چیز درباره انواع این دستگاه

خرید و قیمت بلوک‌زن اتوماتیک صنعتی

یکی از ابزار های ضروری در صنعت ساختمان سازی برای مهندسان، بلوک زن میباشد. که در انتخاب انواع آن دستگاه اتوماتیک صنعتی، انتخاب سریع و صحیح تری میباشد. چرا که ویژگی های به روز تری دارد.

افراد این نوع دستگاه را میتوانند در بازار مشاهده و خریداری کنند.اما بهترین گزینه خرید بلوک زن از درب کارخانه است. میتوان هزینه ی کمتری پرداخت کرد. به علاوه خریدار اطمینان حاصل خواهد کرد که محصولش بدون دست خوردگی و خرابی به او عرضه شده است.

خرید و قیمت بلوک‌زن اتوماتیک صنعتی