آخرین قیمت بلوک زن بتنی نیمه اتومات

قیمت بلوک زن بتنی نیمه اتومات ثابت نیست و با توجه به نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا، شرایط اقتصادی کشور و… متغیر است. برای استعلام قیمت انواع دستگاه بلوک زن می توانید به کارشناسان فروش مجموعه ما مراجعه کنید. انواع دستگاه بلوک زن با قیمت مناسب در این مجموعه به فروش می رسد. شما می توانید علیرغم سفارش این دستگاه‌ها از این شرکت در خصوص قیمت خرید و فروش هر کدام از آن ها نیز اطلاعاتی به دست آورید.

آخرین قیمت بلوک زن بتنی نیمه اتومات

کاربرد بلوک زن بتنی نیمه اتومات

دستگاه بلوک زنی بتنی نیمه اتومات یکی از دستگاه هایی می باشد که به صورت نیمه اتوماتیک عمل می کند. و امکان تعویض بلوک ها بسیار آسان می باشد. همچنین شما به راحتی می توانید قالب های آن را جابجا کنید. در این دستگاه بلوک زنی امکان تولید انواع بلکو سبک و سنگین است و قیمت مناسبی دارد. این دستگاه جهت تولید بلوک دیواری و سقفی با لشکال مختلف کاربرد دارد و ابعاد دستگاه ۲٫۵۲*۲٫۱۵*۲ و وزن دستگاه ۲۵۰۰ کیلوکرم می باشد. همچنین قابلیت نصب جک هیدرولیک را دارد.

حرکت مستقیم، چپ و راست دستگاه توسط الکتروموتور با قدرت ۲است و بخار و گیربکس حلزونی تامین می کند. این دستگاه از ۴ عدد الکتروموتو با قدرت جهت سیستم های؛ ویبره، هیدرولیک و حرکت دستگاه، کلیه حرکت های قالب، چکش، چرخ پنجم به وسیله اهرم دستی قابل کنترل است. کلیه مراحل تولیدی از پر کردن قالب تا حرکت دستگاه به صورت نیمه اتوماتیک و با کنترل اپراتور می باشد.

دستگاه بلوک زن دارای پر کن جهت تغذیه قالب استفاده می شود که مجهز به پاک کن اتوماتیک می باشد. عملکرد دستگاه قالب این محصول به صورت ضربه ای و فشاری می باشد. سیستم قالب دستگاه به صورت نیمه اتوماتیک است و نیازی به اهرم جهت قفل چکش ندارد. این دستگاه در منطق گرمسیر استفاده می شود و دارای سیستم خنک کننده روغن است.

 

کاربرد بلوک زن بتنی نیمه اتومات

فروش بلوک‌زن بتنی نیمه اتومات ارزان

فروش بلوک زن ارزان همیشه پر رونق رونق بوده و توانسته بازار داخلی و خارجی را به دست بگیرد. در حال حاضر سازنده دستگاه بلوک زنی در سراسر کشور انواع مختلف این دستگاه را به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک روانه بازار نموده است.

توجه داشته باشید در خصوص طرز کار دستگاه بلوک زنی می توان گفت ابتدا باید سیمان، پوکه و ماسه را مخلوط کرده بعد در محل مشخص شده ریخته تا بلوک سیمانی تولید شود. لازم است بدانید دستگاه های بلوک زنی اتوماتیک فرآیند کار سریعتری داشته و آسانتر می باشد. همچنین دیگر مزیت این دستگاه‌ها فشردگی بیشتر بلوک ها می‌باشد. این امر موجب می‌شود بلوک های تولید شده از استحکام بیشتری برخوردار باشد.

در مورد قیمت دستگاه بلوک زنی نیز باید بدانید این محصول که دیگر نوع این دستگاه ها می باشد در دو نوع یک موتور و موتور موجود بوده که این امر موجب می شود. این دستگاه بلوک زنی خرید و فروش در بازار قیمت های متفاوتی داشته باشد.

 

فروش بلوک زن بتنی نیمه اتومات ارزان