قیمت کلی بلوک بتنی سبک

قیمت کلی بلوک بتنی سبک امروزه با پیشرفت فناوری در عرصه ساختمان و مواد اولیه ساخت و ساز افزایش یافته است.همچنین مصالح دچار تغییرات شده‌اند و در تولید آنها از فناوری‌های نوین استفاده می‌شود. از جمله موارد مهم در صنعت ساختمان سازی وجود بلوک بتنی سبک است. به دلیل وزن سبکی که دارد به نام بلوک بتنی توخالی نیز معروف هستند.

قیمت کلی بلوک بتنی سبک

ویژگی های بلوک توخالی

بلوک های بتنی سبک از موارد بسیار مورد استفاده در ساخت و ساز هستند. در مراحل اولیه شروع ساخت و ساز وجود این بلوک ها از الزامات می باشد. از این رو کار اولیه با پیشرفت همراه می باشد. بلوک های بتنی توخالی به دلیل داشتن ویژگی خاصی که دارند در بین پیمانکاران و مهندسان ساختمان دارای طرفداران زیادی هستند.
در ادامه قصد داریم چند نمونه از این ویژگی ها را برای شما شرح دهیم:

  • از جمله ویژگی‌های بارز بلوک بتنی می توان به سبک بودن آن اشاره کرد. این بلوک ها در ساختشان از مواد اولیه سیمان، آب، لیکا و ماسه استفاده شده است. از این رو باعث می‌شود که از دیگر بلوک ها متمایز باشند. وزن سبک آنها از مزایای استفاده از این بلوک‌ها در ساختمان سازی می باشد.
  • از دیگر ویژگی های بلوک های بتنی مقاومت بالای آنها در هنگام آتش سوزی می باشد. در واقع این محصول در برابر حرارت مقاومت و استحکام بالایی دارد. در هنگام آتش سوزی قابلیت این را دارد که آتش نگیرد و فرو نریزد از خطرات مالی و جانی جلوگیری کند.
  • از ویژگی‌های دیگر مقاومت این است که بتوانیم به مقاومت و استحکام آن در برابر زلزله را اشاره نمود. این محصول سبک، مقاوم و استحکام بالایسی دارد. در هنگام زلزله بر روی سر افراد آواره نمی شوند و افراد از خطرات جانی در امان می‌مانند.
  • عایق یودن برابر صدا گرما و سرما از دیگر ویژگی‌های آن می باشد. در واقع در مواد اولیه آن از ماده ای به نام لیکا استفاده می شود که یک عایق محکم در برابر صدا و صوت استفاده شده است. همچنین در برابر ورود سرما و گرما به محیط داخلی ساختمان ها نیز جلوگیری می کند.ویژگی های بلوک توخالی

فروشگاه عرضه بلوک بتنی سبک

کارخانه های ساخت ماشین آلات تولید بلوک بتنی، دستگاه ها و ماشین خود را به کارخانه های ساخت بلوک بتنی سبک عرضه می کنند. مراکز تولیدی نیز انواع بلوک ها با استفاده از این ماشین ها روزانه به مقدار انبوهی تولید می کند. با بررسی کیفیت آن ها به بازار های سراسر کشور و نمایندگی های خود ارسال می کند.

خریداران می توانند با مراجعه به فروشگاه های عرضه بلوک بتنی و با بررسی کیفیت آن ها و قیمت کلی بلوک بتنی به مقدار مورد نیاز در ساخت و سازها بلوک ها را از فروشگاه ها با قیمت خریداری کنند. مراکز تولید برای تولید بلوک بتنی از ماشینهای تولید بلوک استفاده می‌کنند. روزانه در مقادیر انبوهی آن را با قیمت کلی و عمده به بازار های مختلف در سراسر کشور عرضه می کند.

فروشگاه عرضه بلوک بتنی سبک