تولیدی بلوک‌زن تخمگذار ۶ تایی

بلوک زن تخمگذار ۶ تایی یکی از دستگاه‌ هایی است که توسط آن بلوک های سیمانی با کیفیت و مستحکمی با ابعاد و اندازه های مشخص و دقیق تولید می‌ شود. مراکز تولیدی بلوک‌زن تخمگذار ۶ تایی با توجه به استقبال بی‌ نظیری میزان تولیدات خود را افزایش می‌ دهد. همواره سعی دارد تا تولید بلوک زن تخم گذار را با توجه به استاندارد های مشخص با کیفیت بالا و کاملاً دقیق انجام دهد.

 

مراکز تولید بلوک زن تخمگذار 6 تایی

مشخصات بلوک زن تخمگذار ۶ تایی

دستگاه های بلوک زن تخم گذار یکی از دستگاه‌ های نیمه اتوماتیک است که در کارگاه‌ های تولیدی بلوک‌زن تخمگذار برای تولید بلوک های ۶ تایی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. مهم ترین مزیت این بلوک زن ها این است که برای خریدشان سرمایه کمی لازم است. چرا که قیمت مناسبی دارند.

از جمله مشخصات بلوک زن ۶ تایی که می توانیم به آن اشاره کنیم، جنس متریالی است که در ساختار این دستگاه استفاده می‌ شود. این دستگاه‌ ها از آهن ضد زنگ و فولاد ساخته شده اند. از همین جهت مقاومت فوق‌ العاده‌ ای در برابر تحمل وزن و ضربه دارند. ضخامت بخش‌ های مختلف این دستگاه بالا است. این مسئله باعث می‌ شود تا آخر عمر مفید آن افزایش پیدا کند.

این دستگاه ها در انواع نیمه اتوماتیک و اتوماتیک دسته بندی می شوند. نمونه های نیمه اتوماتیک ابعاد و اندازه کوچکتری دارند. جابجایی و انتقال آن ها راحت‌ تر صورت می‌ گیرد. دستگاه های بلوک زنی تخم گذار شش تایی برای تولید بلوک های سیمانی از فشار هیدرولیکی برای به وجود آوردن فشار در قالب‌ های مملو از ملات استفاده می‌ کند.

در نتیجه بلوک هایی که توسط این بلوک زن تولید می‌ شوند. از استحکام کافی برخوردار هستند و کاملاً استاندارد هستند. اندازه گیری ها و طراحی این دستگاه ها کاملا دقیق انجام شده است. این دستگاه‌ ها می‌ توانند بلوک هایی هم اندازه و کاملاً دقیق را با کیفیت فوق العاده بالا تولید کنند.

 

مشخصات بلوک زن تخمگذار 6 تایی

مرجع پخش بلوک زن تخمگذار ۶ تایی

بلوک زن تخمگذار ۶ تایی یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین دستگاه‌ ها می باشد. از این رو در کارگاه های تولید بلوک و سفال استفاده می شود. سرمایه اولیه برای تهیه این دستگاه بسیار محدود و کم است. بسیاری از افراد برای راه اندازی کسب و کار پر درآمد، خرید این دستگاه را انجام می‌ دهند.

از همین جهت در مرکز پخش بلوک زن تخمگذار، هنگام ارائه این محصول با استقبال بی نظیری از مشتریان مواجه می‌ شود. برای پخش این بلوک زن ها از روش‌ های نوینی استفاده می‌ کند.

 

مرجع پخش بلوک زن تخمگذار 6 تایی