مراکز عرضه دستگاه بلوک‌زنی TM400

مراکز عرضه دستگاه بلوک‌زنی TM400 این دستگاه مهم و پر اهمیت را برای ساخت بلوک عرضه می‌نمایند، که مصالح مهمی در ساخت ساختمان ها می باشد. این دستگاه بلوک زنی سرعت بالایی دارد که آن را از دستگاه های دیگر متمایز کرده است. همچنین از ماسه و سیمان به اندازه استاندارد استفاده می کند. شما با توجه به نیاز خود می توانید خریداری نمایید.

مراکز عرضه دستگاه بلوک زنی TM400

هر آنچه درمورد این دستگاه اتوماتیک

بلوک زنی به فرآیند ساخت بلوک گفته می شود. به دستگاه هایی که بلوک را درست می کنند، دستگاه بلوک زنی می گویند. این نوع دستگاه ها بالاترین تکنولوژی و تیراژ تولید را دارند. این دستگاه ها به طور کلی از اجزای زیر ساخته شده اند:

  • شاسی دستگاه
  • قابل و سمباده
  • ویبره دستگاه
  • موتور ویبره
  • گیربکس حرکت و موتور
  • پمپ و موتور

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک، دستگاهی است که بدون نیاز به اپراتور بلوک را می سازد. نحوه کار این دستگاه به گونه ای است که ابتدا، ماسه و سیمان را درون قالب های دستگاه می ریزند. سپس ویبره دستگاه روشن می شود. طی مراحلی بلوک را تولید می کند، و بعد از ساختن بلوک آن را روی پالت های چوبی مخصوص قرار می دهد. بعد از خشک شدن، بلوک آماده ی مصرف می شود.

دستگاه بلوک زنی ویژگی های زیادی دارد از جمله، کنترل آن آسان و سریع است. نیازی به جا به جایی دستگاه نیست. در هر آب و هوایی می توان از آن استفاده کرد. قابلیت تعویض قالب را نیز دارد که می توان انواع بلوک را تولید کرد. از بلوک سیمانی می توان برای چیدن دیوار و همچین به عنوان گلدان و،،، استفاده کرد.

هر آنچه درمورد این دستگاه اتوماتیک

تولید کنندگان دستگاه بلوک زنی TM400

مراکز عرضه دستگاه بلوک‌زنی این دستگاه را در انواع مختلف و جنس های متفاوت تولید می کنند. همچنین این دستگاه ها دارای ضمانت نیز می باشند.  تولید دستگاه بلوک زنی، کار تولید بلوک را راحت کرده است. از این رو در زمان کم تعداد زیادی بلوک تولید می کند. قیمت دستگاه بلوک زنی، با توجه به نوع آن متفاوت است.

امروزه فروشگاه های اینترنتی، نیز به فروش مستقیم دستگاه بلوک زنی می پردازند. خرید مستقیم، خریدی بدون واسطه است. از آنجایی که واسطه ها نقشی ندارند قیمت محصول نیز مقرون به صرفه تر می باشد. همچنین در وقت و هزینه های اضافیصرفه جویی می شود.

سایت ما به فروش انواع دستگاه های بلوک زنی می پردازد. با شماره های داخل سایت برای هماهنگی و خریدی مطمئن و به صرفه، تماس بگیرید تا مشاوران ما، راهنمایی های کافی را در اختیار شما قرار دهند.

تولید کنندگان دستگاه بلوک زنی TM400