مرکز توزیع دستگاه بلوک زنی تخم گذار

مرکز توزیع دستگاه بلوک‌زنی، دستگاه تخم گذار را عرضه می‌نماید که متحرک بوده و انواع مدل های تک کاره و چند کاره را شامل می‌گردد.

یکی از مصالح مهم ساختمانی بلوک است. انواع گوناگون از قبیل بلوک بتنی را در بر می‌گیرد. حال برای تولید و عرضه بلوک بتنی، نیاز به تجهیزات بخصوصی خواهد بود که از آن جمله می توان به دستگاه بلوک زنی تخم گذار اشاره نمود.

مرکز توزیع دستگاه بلوک زنی تخم گذار

انواع دستگاه بلوک زن و کارآیی آن

بلوک از پرکاربردترین و رایج ترین انواع مصالح ساختمانی به شمار آمده است. برای تاسیس و ساخت انواع ساختمان های مسکونی، تجاری، مذهبی، اداری و غیره به سراغ این محصول رفته و عملیات دیوار چینی و سقف چینی را با استفاده از آن انجام می‌دهند.

حال تولید انواع بلوک، اعم از بلوک بتنی، مستلزم استفاده از دستگاه بلوک زنی بوده است. همچنین این دستگاه به خوبی قادر است تا انواع بلوک را در کمترین زمان تولید نماید. اما پس از ارائه توضیحات در خصوص کارایی دستگاه بلوک زنی، نوبت به آشنایی با انواع دستگاه بلوک زنی خواهد رسید. به آنها در قسمت زیر اشاره شده است:

  1. دستگاه بلوک زنی شش تایی نیمه اتوماتیک: این دستگاه قادر به تولید انواع بلوک با ابعاد خیلی دقیق و در تعداد ۶ تایی در هر سری بوده است. عملیات پرس در آن به شکل هیدرولیکی صورت می‌پذیرد. بعلاوه اینکه انواع بلوک های کف صاف یا همان بلوک بتنی را به صورت یکسان و یکنواخت تولید نموده است. به طور کلی دارای کارکرد مناسبی خواهد بود.
  2. دستگاه بلوک زنی هیدرولیک نیمه اتوماتیک: انواع بلوک بتنی در سایزهای سفارشی را با سرعت قابل قبول تولید نموده است.  قابلیت کارکرد به صورت شبانه روزی و حتی بدون نیاز به خاموش کردن را هم خواهد داشت. همچنین مجهز به پمپ هیدرولیک بوده و از این رو به آن دستگاه بلوک زنی هیدرولیکی می‌گویند.

انواع دستگاه بلوک زن و کارآیی آن

مرکز توزیع دستگاه بلوک‌زنی نیمه اتوماتیک

با توجه به اهمیت و کاربرد روزافزون بلوک های ساختمانی در حوزه ساختمان سازی، مراکز تولید اقدام به تولید و ساخت دستگاه های بلوک زنی بیشتری نموده تا بتوانند گامی در جهت تامین این مصالح بردارند. یکی از دستگاه هایی که به وفور توسط مراکز تولیدکننده مطرح ساخته شده است. همچنین به بازار ارائه گشته، دستگاه بلوگ زنی نیمه اتوماتیک می‌باشد.

این دستگاه در مقابل دستگاه های تمام اتوماتیک قرار داشته است. همچنین تیراژ کمتری از بلوک های سیمانی را نسبت به آنها تولید خواهد کرد. برای مثال می تواند در هر یک ساعت به طور تقریبی تا حدود سیصد و پنجاه بلوک را تولید نماید. اما در عوض قیمت دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک نسبت به نوع دیگر آن، ارزان تر و کمتر بوده است. بنابراین تهیه آن مقرون به صرفه تر خواهد بود.

مرکز توزیع دستگاه بلوک‌زنی نیمه اتوماتیک