مرکز تولید بتونیر ظرفیت 250 لیتری نیمه اتوماتیک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی از دستگاه های مخصوص که در روند کار تاثیر سودمندی ایجاد می کنند، استفاده می شود. دستگاه بتونیر در ساختمان سازی کاربرد زیادی داشته و سبب شده تا فرآیند ساخت و ساز با سرعت بیشتر و کیفیت بالا تری انجام شود. این دستگان چندین مواد مانند ماسه و سیمان را با یک دیگر ترکیب کرده و دوغاب یک دستی تهیه می کند. این دستگاه در کارخانه های صنعتی داخلی با بهترین کیفیت و ساختار در مدل ها و حجم های متنعی ساخته می شود. بتونیر ظرفیت 250 لیتری به نسبت دستگاه های مشابه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز تولید بتونیر ظرفیت 250 لیتری نیمه اتوماتیک

نحوه مکانیستم بتونیر نیمه اتوماتیک

نحوه مکانیستم بتونیر نیمه اتوماتیک سال های بسیاری است، که از ترکیب آب، سیمان و ماسه ملاتی تهیه کرده و هنگام چیدن دیوار های مختلف از آن استفاده می کنند. بدین صورت که این ترکیب ما بین آجر ها قرار گرفته و علاوه بر اینکه مانند چسب عمل می کند، باعث استحکام و مقاومت دیوار ها می شود.

نام اصلی ملات دیوار چینی بتن است، در گذشته برای تهیه ی بتن درصد مشخصی از مواد اولیه را به صورت دستی درون یک ظرف ریخته و به صورت کاملا سنتی آن را درست می کردند، اما با توجه به حجم کم دوغاب و زمان بری این پرسته دستگاه بتونیر اختراع شده است.

دستگاه های بتونیر در مدل های مختلفی به صورت کاملا اتوماتیک و نیمه اتومات ساخته شده اند، در دستگاه نیمه اتومات تمامی فرآینده تهیه ی بتن توسط دستگاه به صورت مکانیکی و با نیروی برق انجام نمی شود. احتیاج به وجود یک کارگر برای انجام چندین مرحله است، البته نیازی به انجام کار های اصلی نیست.

به عنوان مثال پس از ورود مواد اولیه به درون مخزن و ترکیب آن ها در اثر چرخش مخزن، می بایست بتن آماده شده با اهرم های مشخصی توسط نیروی انسانی تخلیه شود. در صورتی که در بتونیر تمام اتومات تخلیه توسط دستگاه انجام شده و احتیاج به نیروی خارجی نخواهد بود.

تولید دستگاه بتونیر نیمه اتومات 250 لیتری

تولید دستگاه بتونیر نیمه اتومات 250 لیتری خوشبختانه کشور ما در تولید بتونیر اتومات و نیمه اتومات کاملا خود کفا است و احتیاجی به وادرات این دستگاه نیست. دستگاه بتونیر در شرایط کاملا اصولی و استاندارد توسط نیروی کار ماهر و با استفاده از تجهیزات بسیار پیشرفته تولید می شود. مواد اولیه برای ساخت آن فلزات و آلیاژ های مخصوص است که همگی در داخل کشور با بهترین و بالاترین درجه کیفی تهیه می شوند.

برای خرید دستگاه بتونیر کافی است به مراکزی که این دستگاه را با برند و مارک ایرانی در بازار عرضه می کنند، مراجعه کرد. هم چنین کارخانه ها از طریق نمایندگی های خود این محصول را با ضمانت و پشتیبانی کامل تولید کننده به فروش می رسانند.