مرکز خرید دستگاه بلوک زن درجه ۱

مرکز خرید دستگاه بلوک‌زن درجه ۱، با حذف دلال به فروش دستگاه های بلوک زن ثابت و محصول درجه ۱ می پردازد. همچنین خرید از این مرکز کاملا مطمئن می‌باشد. افزون براین دستگاه بلوک زن تخم گذار شش تایی نیمه اتوماتیک و دستگاه بلوک زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک جهت تولید بلوک با سیستم ویبره ای و با قابلیت تعویض انواع بلوک های دیواری و سقفی هم در این مرکز توزیع و به فروش رسانده می شود.

 

مرکز خرید دستگاه بلوک زن درجه 1

مشخصات فنی این محصول

از مشخصات فنی دستگاه بلوک زن درجه ۱،جنس بدنه ی قوی و با کیفیت بالا است. این امر باعث می‌شود در حین انجام عمل پرس مواد بتونی به آن آسیبی نرسد. موتور و نیرو محرکه ی نیرومندی داشته باشد. قابلیت مهار و پایش در حین کار را توسط انسان داشته باشد. جک یا بالابر آن تاب و توان وزن مورد نظر را داشته باشد. دستگاه بلوک زن درجه ۱ که از انواع رایج آن، دستگاه بلوک زن تخم گذار شش تایی نیمه اتوماتیک است. بنابراین جهت تولید بلوک با سیستم ویبره ای و با قابلیت تعویض انواع بلوک های دیواری و سقفی یه کار میرود.

دستگاه بلوک زن درجه ۱ جهت ساخت و ساز حرف اول را می زند. همچنین سرعت و دقت را در کارهای مربوط ساخت ساز به ارمغان آورده است. دستگاه های بلوک زن شش تایی تخم گذار،که به دلیل شباهت روش کار آنها با خزندگان تخم گذار، به این نام معروف شده اند. در هرمرحله از ساخت شش قالب بلوک می سازد که این بلوک ها در مقایسه ی با انواع دستی تمیزتر هستند.

دستگاه بلوک زن شش تایی نیمه اتوماتیک، واجد دو عدد الکتروموتور است. همچنین دارای تابلوی الکترونیکی و کارکردی نیمه اتوماتیک دارد. در دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک، دسته هایی برای مهار و پایش جک دستگاه قرار داده شده است. نوع دیگر دستگاه بلوک زن درجه ۱، دستگاه بلوک زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک است.
دستگاه بلوک زن هیدرولیکی نیمه اتوماتیک نیز جهت تولید بلوک با سیستم ویبره ای و قابلیت تعویض انواع بلوک های دیواری و سقفی استفاده می شود. سیستم پرس کننده و چکشی قوی ای دارد. وجه تمایز این مدل از دستگاه بلوک زن دارا بودن سیستم هیدرولیکی است. این امر باعث حرکت راحت قالب ها می شود. همین عامل سبب می شود که تولید روند سریع تری داشته باشد.

 

مشخصات فنی دستگاه بلوک زن درجه 1

فروش دستگاه بلوک زن درجه ۱ ثابت

مرکز خرید دستگاه بلوک‌زن درجه ۱، با حذف دلال به فروش این محصول می پردازد. فروش دستگاه بلوک زن درجه ۱ ثابت، از طریق سفارش غیر حضوری و حضوری مهیا شده است. افراد فعال در زمینه ی ساخت و ساز می توانند از طریق سایت اینترنتی دستگاه بلوک زن درجه ۱ ثابت را تهیه و در کارگاههای خود نصب نمایند. صاحبان مشاغل ساختمانی و صاحبان کارگاههای بلوک زنی می توانند بدون دلال سفارش دستگاه بلوک زن ثابت را بدهند.

 

فروش دستگاه بلوک زن درجه 1 ثابت