مرکز فروش دستگاه بلوک زن اتوماتیک

مرکز فروش دستگاه بلوک‌زن، در تهران و سایر نقاط ایران، انواع دستگاه های بلوک زن اتوماتیک، نیمه اتوماتیک را بامناسب ترین قیمت به مشتری عرضه می‌کند. مرکز فروش دستگاه بلوک‌زن ،همچنین ،کار تعمیرات این دستگاه ها را نیز انجام می‌دهند. کارشناسان و تعمیر کاران مجرب، در اسرع وقت با نازلترین قیمت خدمات خود را ارائه می دهند.

 

مرکز فروش دستگاه بلوک زن اتوماتیک

نحوه کار با این محصول

دستگاه بلوک زن اتوماتیک،دستگاهی است ،که برای تولید بلوک،در کار گاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.این دستگاه ها دارای تنوع زیادی بوده و متناسب با نیاز مصرف کنندگان،در ابعاد متفاوتی، تهیه و تولید می‌شود.

این محصول به دلیل مزیت های زیادی که دارد، بیشتر از دستگاه بلوک زن دستی مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه ی کار دستگاه بلوک زن اتوماتیک، به این صورت می باشد که هنگامی شن،ماسه و سیمان باهم مخلوط شدند،در داخل سینی این دستگاه، ریخته می‌شوند. سپس بااستفاده از شن کش این مواد را داخل قالب ریخته وبعد،دستگاه روشن شده ودر حالت ویبره قرار می‌گیرد، تا تمام مواد داخل قالب ها در فضای خالی کاملا پر شوند. در حالتی که هنوز دستگاه روشن است، سمبه دستگاه را پایین می آورند تا مواد به صورت متراکم درآیند. در اخر قالب بالا آورده می‌شود و بلوک ها آماده هستند. بنابراین به جای مناسب جهت خشک شدن انتقال پیدا می کنند.

دستگاه بلوک زن اتوماتیک،دارای مقاومت بالای شاسی می باشد. به وسیله ی برق سه فاز راه اندازی می شود. این دستگاه به صورت سیار می‌باشد.امکان تعویض قالب ها در این دستگاه وجود داشته وبسیار آسان تر از انواع دیگر این دستگاه می‌باشد. همچنین بسیار کم مصرف است،مقاومت ان در برابر ضربه، بسیار زیاد بوده و دوام زیادی در برابر شرایط اب و هوایی دارد.سرعت عملکرد ان بالا می باشد،دارای قیمت مناسب،طول عمر بالا می‌باشد.

دستگاه بلوک زن اتوماتیک باکیفیت، باید دارای ورق های با کیفیت باشد. همچنین نوع الکترو موتورها،سیستم هیدرولیک و آلیاژ قطعات، مقاومت بالایی داشته باشند. دستگاه بلوک زن اتوماتیک باید بدون گیر و ایراد کار کند.

 

نحوه کار با دستگاه بلوک زن اتوماتیک

قیمت دستگاه بلوک زن اتوماتیک تهران

قیمت دستگاه بلوک زن تهران،به گونه ای می باشد که می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین وارد سایت فروشگاه شده و در آنجا از قیمت ها ،انواع مدل دستگاه های بلوک زن دیدن کرده و سفارش خود را ثبت کرده ودر اصرع وقت،و باقیمتی مناسب سفارش خود را دریافت کنید.

در دستگاه های بلوک زن اتوماتیک،می توان هر نوع قالب را با اندازه و تعداد متفاوت،استفاده کرد. اصلی ترین آن ها قالب های چهار،پنج وشش می باشد. این دستگاه با استفاده از نیروی برق کار می‌کند. در ساختمان سازی،احداث کارخانه ها و کارگاه های عمرانی ،استفاده می‌شود. اما چون بلوک وزن کمی دارد ودر برابر زلزله مقاومت بیشتری دارد،مورد استفاده بسیاری قرار می‌گیرد.

 

قیمت دستگاه بلوک زن اتوماتیک تهران