فروش عمده میکسر ملات بلوک اتوماتیک

فروش میکسر ملات بلوک اتوماتیک با تنوع کافی در ابعاد و وزن عرضه می‌شود. از این رو نیاز همه خریداران میکسر ملات بلوک تامین شود. میکسر ملات بلوک شبیه به میکسرهای آشپزخانه هستند. با این وجود هیچ همزن وجود ندارد، اما شما به سادگی کاسه را می چرخانید تا آب به طور همگن پخش شود.

 

فروش عمده میکسر ملات بلوک اتوماتیک

۵ ویژگی مهم این دستگاه

از ويژگي هاي مهم ميکسر ملات بلوک مي توان به موارد زیر اشاره نمود :

۱- جلوگيري از هدر رفت زمان اشاره کرد. چرا که اين دستگاه قابلیت جابجایی دارد. برای بتن ریزی در فضاهای مختلف، لازم به ساخت بتن جدید نیست و اين ويژگي باعث صرفه جويي در زمان مي شود.

۲- ديگر ويژگي میکسر ملات صرفه جويي در هزينه ها مي باشد. در واقع هزينه کاهش مي يابد چرا که با اين دستگاه ديگر نيازي به حضور افراد و کارگران زيادي نيست. با استفاده از يک دستگاه ميکسر مناسب مي توان همان اقدامات لازم را انجام داد.

۳- مهمترين ويژگي میکسر ملات بلوک اين است که محصول اين دستگاه، بسيار کيفيت بالاتري نسبت به روش هاي ديگر مانند مخلوط کردن دستي دارد.

۴- دارای شاسی طراحی شده ی مستحکم که در برابر عوامل خارجی مقاوم می باشد.

۵- دارای پره های از جنس چدن که در صورت صدمه، قابلیت تعویض را نیز دارند.

باید به این نکته اشاره کرد که ساخت اين میکسر ها در برخی کشورهای دنیا از جمله آلمان، سوئد، ژاپن و چین وجود دارد. از نظر جنس، کاربرد و نحوه ی تولید تکنولوژی متفاوتی را استفاده می نمایند.

5 ویژگی مهم میکسر ملات بلوک

قیمت انواع میکسر ملات بلوک اتوماتیک

برخي از شرکت هاي ساخت ميکسر مخصوصا میکسر ملات بلوک تنها وظيفه تهيه و توزيع اين محصول را دارند. از این رو محصول مورد نياز مشتريان به صورت غير مستقيم از کارخانه تهيه مي شود. به همين دلايل قيمت محصول افزايش مي يابد. همچنين به وجود واسطه، بايد مبلغ بيشتري براي خريد پرداخت شود.

میکسر ملات بلوک باید با تنوع کافی در رنگ، ابعاد و وزن تولید و عرضه شود. بنابراین نیاز همه خریداران میکسر ملات بلوک تامین شود. قیمت میکسر ملات بلوک با توجه به همین ویژگی ها می تواند متفاوت باشد. از عواملي که بر روي قيمت اين محصول موثر هستند مي توان کيفيت، اندازه، ميزان تميز بودن، کهنه و نو بودن را نام برد.

قیمت انواع میکسر ملات بلوک اتوماتیک