نرخ دستگاه بلوک‌زنی شش تایی

نرخ دستگاه بلوک‌زنی شش تایی با توجه به کیفیت و کارایی دستگاه و استاندارد بودن آن ارزش‌گذاری می‌گردد و استفاده از آن به کار سرعت می‌بخشد. بلوک یکی از مصالح ساختمانی به شمار می رود که بسیار پرکاربرد و پر مصرف می باشد. به دلیل سرعت بالا آن مورد استفاده بسیاری از مهندسان و معماران قرار می‌گیرد.
بلوک بتنی توسط دستگاه بلوک زنی قالب بندی می شود. دستگاه بلوک زنی شش تایی یکی از دستگاه‌هایی است که سرعت کار را بسیار بالا میبرد. همچنین  در مدت زمان بسیار کمی میتوانید بلوکهای بتنی در تعداد بالا تولید نمایید.

 

نرخ دستگاه بلوک‌زنی شش تایی

انواع بلوک زن و کاربرد آن

امروزه به دلیل سرعت گرفتن کارهای ساخت و ساز و ساختمان سازی یا بسیاری از کاربردهای دیگر از انواع بلوک های بتنی و سیمانی استفاده می شود. که با صرف هزینه کمتری در مدت کوتاه تر برای دیوار چینی مورد استفاده قرار می گیرد.
از نظر عایق بندی در برابر سرما و گرما و نیز باران و رطوبت بسیار مقاوم می باشد. از این رو بسیاری از مهندسان که در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارند. برای سرعت بخشیدن و بالا رفتن راندمان کاری خود از انواع بلوک های ساختمانی در شکل های مختلف و ابعاد گوناگون استفاده می کنند.

با توجه به پیشرفت فناوری و تکنولوژی انواع بلوک زن مانند دستگاه بلوک زنی تخم گذار که به صورت شش تایی می باشد.  به صورت نیمه اتوماتیک کار بلوک زنی بتنی را انجام می دهد.
این دستگاه جهت تولید بلوک که با سیستم ویبره ای انجام می شود. قابلیت تعویض و کاربرد در قسمت دیوار و سقف نیز دارد. نمونه دیگر این دستگاه، دستگاه بلوک زن هیدرولیک یا نیمه اتوماتیک می باشد. چه قسمت از کار توسط دستگاه و بخشی توسط کارگر انجام می شود.

دستگاه نیمه هیدرولیک یا نیمه اتوماتیک برای تولید انواع بلوک های بتنی به روش های سیستم ویبره ای و ایجاد تخلخل و گرفتن هوای داخل بلوک مقاومت و استحکام آن را تا حد بسیار بالایی افزایش می دهد.
برای انواع دیوار ها و سقف، دورچینی ساختمان و جداسازی فضای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. که در این روش بلوک های تولید شده از استحکام و مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

 

 

انواع بلوک زن و کاربرد آن

نرخ دستگاه بلوک‌زنی شش تایی صنعتی

در بسیاری از کارخانه های ماشین سازی و تولید ابزار و دستگاه های صنعتی به تولید دستگاه بلوک زنی صنعتی فعالیت دارند. تولید کنندگان این محصول پخش بلوک زن متحرک را در دستور کار خود نیز قرار داده اند.
همگی با استفاده از بهترین ابزار آلات و دستگاه‌های استاندارد ساخته شده است. کمک بسیار بزرگی ساخت و ساز ساختمان سازی به شمار می رود که سرعت کار را دو چندان می کند.

نرخ دستگاه بلوک‌زنی شش تایی را در سایت مشاهده کنید.

 

نرخ دستگاه بلوک‌زنی شش تایی صنعتی