نمایندگی فروش بلوک زن نیمه اتوماتیک

دستگاه بلوک‌زن نیمه اتوماتیک، همانطور که از نامش مشخص است جهت تهیه بلوک بتنی در مکان های مختلف استفاده می‌شود. این محصول می تواند بلوک هایی با مقاومت و استحکام بالا را تولید نماید تا کسانی که به این محصول نیاز دارند بتوانند به سرعت از آن استفاده کنند. به عنوان مثال می توان بلوک زن تخم گذار شش تایی نیمه اتوماتیک را نام برد. بنابراین جهت تولید بلوک با سیستم ویبره ای و با قابلیت تعویض انواع بلوک های دیواری و سقفی می باشد.

 

نمایندگی فروش بلوک زن نیمه اتوماتیک

عملکرد این محصول چگونه است؟

در ابتدا می توان گفت بلوک‌زن نیمه اتوماتیک به دستگاهی گفته می‌شود که جهت تهیه بلوک های متفاوت در کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که ابتدا ماسه،شن، سیمان و کلیه مواد اولیه که جهت تهیه بلوک استفاده می‌شود را با هم مخلوط می‌کند. سپس داخل سینی دستگاه میریزند. پس از آن با استفاده از شنکش مواد مخلوط شده را داخل قالب می ریزند تا فضاهای خالی پر شود. سپس دستگاه بلوک زن فعالیت خود را شروع کرده و روشن می شود. همچنین در حالت ویبره قرار می‌گیرد. این دستگاه وظیفه دارد که فضاهای خالی که در قالب ایجاد می‌شود را مجدداً پر کند.

پس از آن که در حالت ویبره فضاهای خالی داخل قالب ها پر شد دستگاه بلوک زن روشن شده و در حالت ویبره ,سنبه دستگاه به سمت پایین می آید تا مواد به صورت متراکم و فشرده شوند.

دستگاه های بلوک‌زن به چند دسته تقسیم می‌شود. به عنوان مثال یکی از آنها دستگاه بلوک زن تخم گذار است. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که پس از تولید یک ردیف بلوک سیمانی دستگاه مقداری به سمت جلو حرکت نموده و پس از آن یک ردیف دیگر بلوک تولید می کند. اگر دقت کنیم خواهیم دید که عملکرد آن همانند تخم گذاری حیوانات است. به همین دلیل دستگاه بلوک زن تخم گذار نام گرفته است.

 

عملکرد بلوک زن نیمه اتوماتیک چگونه است؟

خرید بلوک زن نیمه اتوماتیک ثابت

امروز انواع متفاوتی از دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک ثابت تولید و توزیع می‌شود. این دستگاه به گونه ای عمل می کند که کاملا ثابت بوده و تحرکی ندارد. همچنین در مکانی ثابت بلوک تولید می نماید. انواع بلوک هایی که در پروژه های ساختمانی مشاهده می کنید. جدول هایی که در کنار خیابان و معابر عمومی نصب می شوند از طریق دستگاه بلوک زن ثابت تولید می گردند.

جهت خرید بلوک زن می‌توان بهترین و مقرون به صرفه ترین روش را انتخاب کرد. به گونه‌ای که با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر شماره تماس های تولید کننده ها را دریافت کنید. سپس با یک تماس تلفنی محصول مورد نظر را سفارش دهید. بنابراین این محصول در اسرع وقت در اختیار ما قرار می‌گیرد.

 

خرید بلوک زن نیمه اتوماتیک ثابت