پخش بلوک زن تخم گذار شش تایی

پخش بلوک زن تخم‌گذار شش تایی، از جمله شرکت هایی است که در زمینه تولید مشغول به کار بوده و فعالیت توزیعی خود را در سطح گسترده ای انجام می دهد. پخش بلوک زن ها توسط این شرکت به دو صورت آنلاین و حضوری در حال انجام است. بنابراین هر یک از انواع پخش این محصول، طرفداران خاصی را در گوشه و کنار کشور به خود اختصاص داده اند.

پخش بلوک زن تخم گذار شش تایی

خصوصیات بلوک زن تخم‌گذار شش تایی

 

بلوک زنی یکی از مشاغلی است که جامعه به آن نیاز داشته. همچنین از دیرباز تاکنون تغییراتی در روش های مختلف تولید بلوک ایجاد شده. به این ترتیب راندمان تولید این محصول از سرعت قابل توجهی برخوردار گردیده است.

یکی از روش هایی که برای تولید انواع بلوک به کار گرفته می شود. استفاده از دستگاه بلوک زن تخم گذار شش تایی می باشد. این دستگاه با ویژگی های فنی و مشخصه های کیفی منحصر به فردی که دارد قادر است. در یک ساعت نزدیک به چند صد عدد بلوک تولید نماید.

در ذیل به برخی از مشهود ترین و مهم ترین خصوصیات بلوک زن شش تایی که از سوی کارشناسان. کنترل کیفیت برای انواع بلوک زن های تخم گذار بر شمرده شده است. اشاره می نماییم:

  • تخم گذار بودن: این محصول دارای خاصیت تخم گذار بودن است یعنی پس از تهیه شش عدد بلوک در یک مرحله به صورت خودکار به جلو حرکت کرده. همچنین با فاصله ای مشخص در ردیف بعد، شش تا بلوک دیگر تولید می نماید. بنابراین این فرایند ادامه پیدا می کند. همچنین تا جایی که ملات سیمان یا مخلوط شن و سیمان که برای تولید بلوک ها در مخزن دستگاه ریخته شده است به اتمام برسد.
  • سرعت عمل بالا: از آنجا که کار بلوک زنی در این دستگاه به کمک اهرم های بسیار قوی و بدون دخالت نیروی انسانی انجام می پذیرد. بنابراین تولید بلوک ها توسط این محصول، از سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

خصوصیات بلوک زن تخم گذار شش تایی

توزیع بلوک زن تخم گذار شش تایی

 

با توجه به کیفیت بسیار بالایی که انواع دستگاه بلوک زنی تخم گذار شش تایی دارند. همچنین متقاضیان بی شماری در اقصی نقاط جهان مایل به استفاده از این محصول بی نظیر می باشند. بنابراین  همین امر باعث شده تا شرکت پخش بلوک زن تخم‌گذار شش تایی را از مرز ها فراتر نهاده و بازار های فروش خاردار کشور را یکی پس از دیگری طی نمایند.

این شرکت بهترین انواع بلوک زن را که بیشترین میزان کارآیی ممکن را دارند. همچنین با نازل ترین قیمت ممکن در دسترس متقاضیان داخلی و خارجی قرار داده.  از این طریق به شهرت جهانی در این زمینه دست یافته است.

توزیع بلوک زن تخم گذار شش تایی