پخش کننده بلوک زنی نیمه اتوماتیک

پخش کننده بلوک زنی نیمه اتوماتیک، توانسته تحولی در صنعت ساختمان سازی ایجاد نماید و با داشتن کارایی بسیار بالا باعث بالا رفتن سرعت کار گردد. با گسترش علم و دانش و پیشرفت تکنولوژی انواع دستگاه بلوک زنی با کارکردهای متفاوت در بازار ارائه شده است. همچنین می توان از آنها به عنوان دستگاه بلوک زن تخمگذار متحرک، نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک و غیره نام برد.

پخش کننده بلوک زنی نیمه اتوماتیک

معرفی مدرن ترین دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زنی یکی از تجهیزات اساسی در ساختمان سازی میباشد. این دستگاه همانگونه که از نام آن نیز پیدا شده است، وظیفه تولید بلوک را برعهده دارد و در انواع مدل ها و ظرفیت های گوناگون تولید می گردد. این دستگاه از اجزای مختلفی از قبیل موتور پمپ گیربکس و غیره تشکیل شده است. دستگاه بلوک زن هیدرولیک یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار است. همچنین از مشخصات آن می‌توان به جک های یک طرفه آن اشاره کرد.

در واقع این جک ها با کمک نیروی جاذبه به سمت پایین حرکت می کند و سیستم حرکتی دستگاه توسط الکتروموتور صورت می پذیرد. برای انجام بلوک زنی توسط دستگاه بلوک زن وجود فردی به عنوان اپراتور ضروری می باشد. امروزه دستگاه های بلوک زنی متنوعی در مدل های مختلف و ظرفیت های گوناگون در بازار می باشد و کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد.

داشتن مقاومت و استحکام بالا این دستگاه‌ها از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد. این دستگاه یکی از پیشرفت بهترین دستگاههای موجود در بازار است.همچنین باعث سهولت کار و کاهش اتلاف وقت گردیده است. از مزایای استفاده از این دستگاه می توان به تولید انواع متنوعی از بلوک و قابلیت تعویض قالب اشاره نمود.

مجموعه ما به عنوان پخش کننده بلوک زنی نیمه اتوماتیک فعالیت دارد. این محصول را با کیفیت بالا به بازار عرضه می‌کند.

معرفی مدرن ترین دستگاه بلوک زنی

انواع دستگاه بلوک‌زنی دیواری

استفاده از دستگاه  بلوک زنی هم برای دیوار و هم برای سخت صورت می‌پذیرد. از دستگاه های بلوک زنی دیواری می‌توان به دستگاه بلوک زن سیلودار تمام اتوماتیک هیدرولیک ساده هیدرولیک سیلودار و متحرک دستی برقی اشاره نمود. همچنین هرکدام دارای سیستم متفاوت و قدرت های گوناگونی هستند.

مثلاً دستگاه بلوک زنی هیدرولیک ساده قابلیت تعویض قالب برای سازهای مختلف بلوک را دارد. بنابراین از یک موتور حرکت و دو موتور هیدرولیک تشکیل شده است. در هنگام خرید دستگاه بلوک زنی باید دقت گردد این محصول از مکان‌های معتبر و برندهای به نام خریداری شود تا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل گردد.

همچنین مواد اولیه استفاده شده در تولید این محصول می تواند در بالا رفتن کیفیت محصول نهایی تاثیر بسزایی داشته باشد. این محصول باید استانداردهای روز دنیا تولید گردد. این محصولات باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. همچنین در صورت وجود مشکل یا ایرادی بتوان آن را مرجوع یا تعویض نمود.

انواع دستگاه بلوک‌زنی دیواری

فروش دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک

مجموعه ما از فروشندگان دستگاه بلوک زنی در سطح کشور می باشد. این مجموعه محصولات دیگری از قبیل بلوک زن تخمگذار ۶ تایی نیمه اتوماتیک، برای تولید بلوک با سیستم ویبره ای با قابلیت تعویض انواع بلوک های دیواری و سقفی را تولید می نماید.

همچنین نوع دیگری از دستگاه بلوک زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک جهت تولید بلوک با سیستم‌های ویبره و با قابلیت تعویض انواع بلوک های دیواری و سقفی نیز به بازار عرضه می شود. این مجموعه دستگاه بلوک سبک را با بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند. همچنین کیفیت بالای محصولات ما باعث شده بتوانیم علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای خارجی حضور یابد.

بنابراین محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نماییم. کیفیت بالای محصولات ما باعث تمایز آن از محصولات رقبای دیگر و برندهای خارجی گردید است. همچنین این افتخاری برای مجموعه ما می باشد. از این رو  بتوانیم رضایت مشتریان را در جهت استفاده از محصولی کارا و با کیفیت حاصل گردانیم.

فروش دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک