پخش کننده دستگاه بلوک زن سیمانی

بلوک سیمانی جز مصالح پر کاربرد در ساخت و سازهای ساختمانی و شهری می‌باشد. و توسط دستگاه بلوک زن دستی و برقی و اتوماتیک در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. مراکز تولید و پخش انواع دستگاه بلوک زن سیمانی را به صورت عمده و جزیی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. خرید مستقیم و بدون واسطه این محصولات از شرکت‌های تولید امکان پذیر است. این خرید مستقیم و حضوری در کاهش قیمت این دستگاه‌ها تاثیر بسیاری دارد. در نتیجه به نفع خریدار بوده و باعث صرفه جویی در هزینه می‌شود.

 

پخش کننده دستگاه بلوک زن سیمانی

نکاتی در خصوص دستگاه بلوک زن دستی

دستگاه بلوک‌زن سیمانی در انواع دستی و اتوماتیک در بازار موجود می‌باشد. بلوک‌های سیمانی سبک، نیمه سنگین و سنگین توسط این دستگاه‌ها تولید و در بازار پخش و توزیع می‌شود. دستگاه بلوک زن دستی در انواع مختلفی تولید می‌شود. به صورت ۲ قالبه، ۳ قالبه و ۴ قالبه می‌باشند . کارکرد دستگاه کاملا دستی می‌باشد. بیشتر آن‌ها برای کارکردن احتیاجی به برق ندارند. دستگاه بلوک زن دستی نسبت به دستگاه اتوماتیک از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند. دستگاه بلوک زن دستی ۲ قالبه برای تهیه بلوک‌های دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای فشرده سازی بلوک‌ها به برق نیازی نیست و مصالح مورد استفاده در تشکیل بلوک توسط سمبه در قالب متراکم و فشرده می‌شوند. از بلوک زن ۳ قالبه و ۴ قالبه هم در تهیه و تولید انواع بلوک دیواری، بلوک جدول، بلوک سیمانی تیغه‌ای و غیره استفاده می‌شود.

کار کردن با دستگاه بلوک زن دستی نسبت به دستگاه‌های اتوماتیک راحتر و آسانتر می‌باشد اما تولید و تهیه بلوک‌های سیمانی با دستگاه دستی کمتر از دیگر دستگاه‌ها می‌باشد و به نیروی انسانی بیشتری احتیاج است. اما قیمت پایین این دستگاه و طول عمر و دوام خوبی که این دستگاه دارد و عملکرد و کارایی مفید این دستگاه نسبت به قیمت طرفداران زیادی دارد و این محصولات از فروش بالایی برخوردار می‌باشند.

 

نکاتی در خصوص دستگاه بلوک زن دستی

قیمت انواع دستگاه بلوک‌زن سیمانی

قیمت دستگاه بلوک‌زن سیمانی بستگی زیادی به دستی و یا اتوماتیک بودن دستگاه، برند و شرکت تولید کننده، وارداتی بودن و یا تولید داخل بودن، نرخ ارز، تورم، هزینه‌ی حمل و نقل و بسیاری دیگر از عوامل دارد. کیفیت و کارایی دستگاه هم در قیمت آن تاثیر بسیاری دارد. همچنین خرید عمده و حضوری و مستقیم این محصولات از مراکز بازرگانی دولتی و خصوصی در کاهش قیمت این محصولات تاثیر گذار است.

سایت حاضر در ساخت و فروش ماشین آلات تولید بلوک‌های بتنی کار و فعالیت می‌کند. هدف این مجموعه رضایت مشتری از کیفیت و قیمت محصول می‌باشد. سعی بر آن دارد تا انواع دستگاه بلوک زن را با بهترین کیفیت و کارایی ارائه نمایند. خریداران با مراجعه به سایت می‌توانند انواع محصولات را مشاهده کرده و در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در مورد محصول با مشاورین ما تماس حاصل نمایند. با کسب اطلاعات کافی در مورد خرید محصول، دستگاه بلوک زن را از سایت خریداری نمایند.

 

قیمت انواع دستگاه بلوک زن سیمانی