کارخانه فروش بلوک زن اتوماتیک صنعتی

کارخانه فروش بلوک زن اتوماتیک صنعتی، این دستگاه را در انواع مختلف به فروش می رساند. کارخانه این دستگاه را با کیفیت بالا تولید کرده است. که قیمت های مختلفی دارند و محصولات خود را به روش های مختلف مانند، حضوری و غیر حضوری، به صورت عمده و جزئی به فروش می رساند. این دستگاه ها با توجه به کارایی موثری که دارند بازار زیادی را جذب خود کرده اند.

کارخانه فروش بلوک زن اتوماتیک صنعتی

انواع بلوک‌زن اتوماتیک صنعتی

دستگاه بلوک زن اتوماتیک، تولید بلوک و مصالح مشابه آن را بسیار آسان کرده است. این دستگاه ها در انواع مختلفی وجود دارند. در میان انواع بلوک زن، بلوک زن اتوماتیک، پیشرفته ترین و بهترین آن ها می باشد. این دستگاه برای کار کردن به اپراتور نیار ندارد و تمام کارها را خود دستگاه انجام می دهد. شما می توانید برای ایجاد مشکلات احتمالی از یک اپراتور استفاده کنید.

دستگاه بلوک زن اتوماتیک در دو نوع معمولی و ۱۲ قالب موجود می باشد. در نوع معمولی می توان از قالب های ۶، ۸ و ۱۱ تایی استفاده کرد. این مدل از دستگاه قابلیت این را دارد که در یک شیفت کاری از ۳۵۰۰ تا ۸۰۰۰ بلوک را تولید کند. دستگاه بلوک زن ۱۲ قالبه وزن سنگینی دارد و کارایی بیشتری را داراست. بر روی این دستگاه می توان قالب های ۱۲،۱۶و ۲۲ تایی استفاده کرد.

این دستگاه در یک شیفت کاری از ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بلوک را تولید می کند.

انواع بلوک‌زن اتوماتیک صنعتی

خرید بلوک زن اتوماتیک صنعتی ایرانی

دستگاه بلوک زن صنعتی ایرانی از نظر کیفیت و کارایی با محصولات مشابه خارجی برابری می کند و ایران در این زمینه پیشرفت های زیادی کرده است. خرید بلوک زن اتوماتیک ایرانی سود زیادی برای شما دارد. برای این که اگر از محصولات خارجی خریداری کنید نمی توانید از خدمات پس از فروش آن ها استفاده کنید.

بنابراین این یک مشکل بزرگ محصولات خارجی است. علاوه بر این دستگاه بلوک زن خارجی به دلیل هزینه ی گمرکی، قیمت بالاتری دارند. بنابراین صرفا گرانی آن به دلیل کیفیت بالای آن نیست بلکه بخاطر سود وارد کننده ها و هزینه های گمرکی است.

دستگاه بلوک زن ایرانی دارای خدمات پس از فروش و ضمانت می باشد. همچنین در صورت هر گونه مشکل، تولید کننده می تواند پشتوانه ی شما باشد و مشکل دستگاه را بدون هزینه حل کند. شما می توانید از روش آنلاین که امروزه بسیار پیشرفت کرده است این دستگاه را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایید.

سایت ما به فروش انواع دستگاه بلوک زن می پردازد. همچنین آن را کاملا سالم و مطمئن به دست شما می رساند. کارخانه بلوک زن اتوماتیک این دستگاه را با کیفیت بالا و محصولات درجه یک عرضه می نماید.

خرید بلوک زن اتوماتیک صنعتی ایرانی