کارخانه تولید دستگاه بلوک بتنی سبک

یکی از مصالح ساختمانی جدید که در سال های اخیر استفاده از آنها در بخش های مختلف ساخت و ساز رواج یافته است بلوک بتنی سبک می باشد که در ابعاد مختلف توسط دستگاه تولید کننده این محصول تولید می گردد.

کارخانه تولید دستگاه بلوک بتنی سبک اقدام به تولید انواع مختلفی از این دستگاه کرده است. خریداران می توانند در ارتباط با این کارخانه دستگاه مورد نظر برای کاربرد خاصی که از آن انتظار دارد و ظرفیت آن درخواست نمایند.

 

کارخانه تولید دستگاه بلوک بتنی سبک

کاربرد دستگاه بلوک بتنی سبک چیست؟

بلوک بتنی محصولی است که مواد اولیه مورد نیاز برای تولید آن همانند انواع بلوک های دیگر است. با این تفاوت که برای ایجاد وزن سبک تر در این دستگاه عملیات پرس با فشار کمتری ایجاد می شود. در بلوک فضاهای خالی و تخلخل بیشتری ایجاد می شود تا وزن آن سبک تر شود.

کاربرد دستگاه بلوک بتنی سبک در انواع مختلف آن از جمله دستگاه بلوک اتوماتیک به این شکل است که با تزریق هوا به ملات قرار گرفته در قالب دستگاه باعث ایجاد فضاهای خالی زیادی در آن می شود. به این ترتیب بلوک بتنی با حداقل وزن ممکن تولید می شود. می تواند نیاز به بهترین این محصول را به خوبی تامین کند.

کاربرد این دستگاه محدود به اندازه یا ابعاد خاصی از بلوک بتنی نبوده بلکه می توان با تغییر قالب های آن از این دستگاه کاربرد بیشتری به دست آورد. انواع بلوک های سبک را با آن تولید کرد. به این ترتیب این بلوک را برای بخش های مختلف ساختمان تولید کرد.

انواع مختلف این دستگاه به صورت دستی و اتوماتیک وجود دارند. هر دو باعث تولید بلوک سبک بتنی می شوند. با این تفاوت که سرعت تولید تعداد بلوک در هر ساعت در این دو دستگاه با هم دارای تفاوت بسیار زیادی است. نوع اتوماتیک آن برای کارگاه های صنعتی دارای کارایی بسیار بیشتری است.

 

کاربرد دستگاه بلوک بتنی سبک چیست؟

خرید دستگاه بلوک بتنی سبک اتوماتیک

خرید دستگاه بلوک بتنی سبک اتوماتیک به صورت مستقیم از کارخانه تولید این محصول انجام می گردد. افرادی که به این دستگاه نیاز دارند می توانند به همین وب سایت مراجعه و اطلاعات مورد نیاز در مورد این وسیله را به دست آورند. از میان انواع این دستگاه مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند.

خرید از این سایت بسیار ساده است. خریدار در هر زمان و بدون واسطه با دسترسی به اینترنت می تواند استعلام قیمت دستگاه را انجام دهد. همچنین در حداقل زمان ثبت سفارش را نهایی نماید. در خرید این دستگاه واسطه ها نقشی ندارند. این روش خرید از نظر اقتصادی و سهولت خرید برای خریداران بسیار مناسب باشد.

 

خرید دستگاه بلوک بتنی سبک اتوماتیک