تولید دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

تولید دستگاه بلوک زنی اتوماتیک از جمله محصولاتي مي باشد که نه تنها در ايران بلکه در تمام دنيا کاربرد زيادي داشته و جايگاه ويژه خود را حفظ کرده است و فروش بهترین دستگاه بلوک زنی صنعتی در کشور در مدل هاي مختلف با قيمت هاي متفاوت در ايام مختلف سال انجام مي گيرد. در ادامه به ذکر چند مشخصه ي دستگاه هاي بلوکه زني صنعتي خواهيم پرداخت.

تولید دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

مشخصات فنی دستگاه بلوک زنی

مشخصات فنی دستگاه بلوک زنی دستگاه بلوک زنی 6 تایی مانند ساير مدل هاي دستگاه بلوک زني، با استفاده از نيروي برق عمل مي کند و به دسته ي کلي دستگاه هاي دستي و اتوماتيک تقسيم مي گردد که کاربرد آن بيشتر در محل هاي ساختمان سازي، کارگاه هاي عمراني و ساخت و ساز و…مي باشد.

اين دستگاه به اين صورت عمل مي کند که پس از اختلاط مواد در درون خود، آن ها را داخل قالب هايي ريخته تا فضاهاي خالي پر شوند و سپس عمليات ويبراسيون آغاز مي گردد. اين دستگاه ها عموما داراي جک هاي يک طرف مي باشند به اين معني که فشار پرسي انجام نمي دهند و صرفا ضربه وارد مي کنند.

البته ذکر اين نکته حائز اهميت است که امروزه با پيشرفت علم و تکنولوژي، طراحان اقدام به ساخت دستگاه هاي بلوک زني با جک دو طرفه نيز کرده اند و همچنين ويبراسيون اين دستگاه ها نيز با استفاده از ويبره هاي روغني و يا ويبره هاي برقي ( بسته به مدلي که طراحي شده است ) مي باشد.

اين دستگاه نيز داراي قالب هاي مختلفي با سايز هاي متفاوت مي باشد که در انواع مختلف دستگاه هاي اتوماتيک، دستي، هيدروليکي و…مي تواند متفاوت باشد و همچنين فروش و خرید دستگاه بلوک زنی در کشور توسط شرکت هاي مختلفي انجام مي گيرد که هر کدام بسته به برندي که دارند داراي قيمت هاي مختلفي نيز مي باشند.

کاربرد انواع دستگاه بلوک زن

کاربرد انواع دستگاه بلوک زن از جمله ویژگی های بلوک زن تخمگذار متحرک می توان موارد زیادی را نام برد، این دستگاه بالاترین کارایی و کیفیت را دارد و می‌تواند در زمان بسیار کوتاهی با دقت و سرعت عمل بالا میزان بلوک زیادی را تولید کند، دستگاه ظرفیت های مختلفی دارد و در سایز و اندازه های متنوع ارائه می شود، تمامی اندازه ها و ابعاد آن استاندارد می باشد.

این دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک کار می کند و نیاز به هیچگونه نیرو و کاربری ندارد، دارای نوار انتقال دهنده است که بلوک ها روی آن حرکت کرده و در جای مناسب قرار داده می شوند، به صورت خودکار می‌تواند با استفاده از ماله ای که دارد باقیمانده‌های ملات و سیمان را پاکسازی کند.

این دستگاه کنترل آسانی دارد و قابلیت تعویض قالب و تولید بلوک هایی با اندازه های مختلف موجود می باشد، می توان قالب های مختلف را روی آن نصب کرد، دارای وزن مناسب و استانداردی بوده و به راحتی می توان با آن ها کار کرد، دستگاه در مصرف برق و انرژی بسیار صرفه جویی می کند و به راحتی می‌توان آن را سرویس کرده و نگهداری کرد.

دستگاه قطعاتی با کیفیت و مقاوم دارد و ضد خوردگی و ضد زنگ زدگی است، در برابر انواع شرایط و آب و هوای مختلف بالاترین مقاومت و پایداری را دارد.

بهترین دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

بهترین دستگاه بلوک زنی اتوماتیک قیمت دستگاه بلوک زنی بتنی در بازار تهران به برند تولیدی و وارداتی و صادراتی بودن کالا بستگی دارد، نوع محصول و شرایط بازار نیز تاثیرگذار بر قیمت ها می باشند، این مرکز بهترین دستگاه روز را از کارخانه تولید کننده بی واسطه ارائه می دهد و از این طریق محصول با قیمت کارخانه ای عرضه می شود، تولید محصول مطابق استانداردهای بین المللی با تکنولوژی‌های برتر انجام می‌شود و بسیار کاربردی و منحصر به فرد می باشد، به همین دلیل بسیار مورد توجه بازارهای داخلی و سراسر جهان قرار گرفته است.

دستگاه های بلوک زنی یکی از لوازم اولیه ای می باشند که از آن ها در صنعت به صورت گسترده استفاده شده و به همین خاطر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و در انواع متنوعی تقسیم بندی شده که ره یک از آنها دارای ویژگی ها و کاربرد های منحصر به فرد خود می باشند.

یکی از ویژگی ها و خصوصیت های بسیار مهمی که در رابطه با دستگاه های بلوک زنی باید در نظر گرفت و مورد توجه قرار داد کارایی و کاربرد های هر یک از آن ها می باشد به گونه ای که برخی این نوع دستگاه ها به صورت ساده و برخی دیگر نیز به شکل هیدرولیکی می باشند که نمونه هار هیدرولیکی این محصول دارای آپشن های منحصر به فردی بر روی خود بوده که می تواند در عملکرد هر چه بهتر آن ها تاثیر زیادی بگذارد.

هم چنین تولید دستگاه بلوک زنی هیدرولیکی به شکلی انجام می شود که در ابعاد و سایز های متنوعی بوده و در نتیجه نوع بلوک های تولید شده توسط آن ها نیز با یک دیگر متفاوت می باشد به گونه ای که می تواند در کاربرد بلوک ها نیز تاثیر زیادی بگذارد و نمونه های هیدرولیکی این دستگاه دارای بدنه بسیار مستحکم و منحصر به فرد می باشد که می تواند عمر مفید این محصول را نیز به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

مرکز خرید دستگاه بلوک زنی ایران

مرکز خرید دستگاه بلوک زنی ایران ساخت و توليد و فروش اين پخش دستگاه بلوک زن توسط کارخانه جات و شرکت هاي پخش انجام مي گيرد که داراي مدل هاي مختلفي مي باشند و به همين دليل بازه ي قيمتي آن نيز بزرگ بوده که البته در تهران در بعضي از مراکز، اين محصولات با کيفيت بالا و قيمت مناسب به فروش مي رسد.

قیمت دستگاه بلوک زنی در تهران و شهرستان ها بسته به نوع و سايزي که دارد و البته اين که توليد داخل باشد و يا محصول وارداتي باشد مي تواند داراي قيمت هاي مختلفي باشد و تولیدکنندگان این محصول در تلاش هستند تا محصولی با کیفیت و هم چنین مرغوب را به دست مشتریان برسانند تا علاوه بر جلب رضایت آنها بتوانند بازار این محصول را داغ نگه دارند.

بازار فروش دستگاه بلوک زنی بتنی محصول را بی واسطه با بالاترین درجه کیفی در طراحی های کاربردی و پیشرفته توزیع می کند، خرید دستگاه با حداکثر کارایی به صورت تضمینی با گارانتی امکان پذیر می باشد، این مرکز برای خریداران از مناطق مختلف فرصتی عالی فراهم کرده که بتوانند خرید محصول را غیر حضوری با نازلترین قیمت ها انجام دهند، محصول را از شرکت سازنده بی واسطه ارائه می کند، بنابراین می توانید از اصل و اورجینال بودن محصول و قیمت مناسب آن اطمینان حاصل کنید.

این مرکز بهترین ارائه دهنده انواع بلوک زن باکیفیت است که فروشگاه های آنلاین و اینترنتی احداث کرده و اقدام به فروش اینترنتی محصول با نرخ کم می کند، تخفیفات ویژه و بهینه ارائه می دهد، محصول با گارانتی های بلند مدت عرضه می شود، این مرکز بهترین انواع دستگاه بلوک زنی اتومات را در سایز و اندازه های مختلف ارائه می دهد.