سفارش خرید دستگاه بلوک زنی صنعتی ایران

نمایندگی ها و فروشندگان دستگاه بلوک زنی ایران ، محصول خود را با بهترین قیمت به بازار عرضه می کنند تا بتوانند نیاز های مشتریان را تامین کنند. قیمت دستگاه بلوک زن در شهر ها و کشور های مختلف متفاوت است. برند های تولیدکننده ی دستگاه بلوک زن هر کدام محصولات خود را با کیفیت و قیمت متفاوتی تولید و روانه ی بازار های فروش دستگاه بلوک زن می کنند و در فضای رقابتی بازار، سعی در سبقت گرفتن از سایر برند ها در فروش دستگاه بلوک زن دارند. به همین دلیل خریداران فرصت دارند تا با بررسی و مقایسه ی دستگاه بلوک زن های مختلف، بهترین و به صرفه ترین دستگاه بلوک زن را انتخاب و خرید کنند.

مراکز خرید دستگاه بلوک زنی تخم گذار مراکز معتبر و دارای مجوز قانونی می باشند که انواع مختلفی از دستگاه بلوک زنی اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی را تولید می‌ کنند و با قیمت های بسیار مناسب و به صرفه ای در بازار و فروش و در اختیار مشتری های خود قرار می‌ دهند و کیفیت و کارایی دستگاه های بلوک زنی تخم گذار اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی را قابل قبول می دانند و تضمین صددر صدی می کنند.

سفارش خرید دستگاه بلوک زنی صنعتی ایران

تقسیم بندی دستگاه بلوک زنی ایران

تقسیم بندی دستگاه بلوک زنی ایران دستگاه بلوک زنی یکی از ماشین آلات بسیار پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی است که به صورت دستی و برقی در بازار وجود دارد. این دستگاه ها با ترکیب سیمان و ماسه قادر به تولید بلوک هایی به قطر دو میلی متر می باشد که در هر ۸ ساعت می تواند حدود ۶۵۰ تا ۷۰۰ عدد بلوک را تولید کند. بلوک زن های دستی معمولا دو یا سه تایی می زنند . اما بلوک زن نیمه اتومات قادر به تولید چهار یا شش بلوک در یک زمان است.

و می تواند با سرعت بالاتری به نسبت بلوک زن دستی بلوک تولید کند.بلوک زن های دستی برای تولید کننده بلوک کم هزینه تر و قابلیت کار در هر مکانی را دارند . به علت وابسته نبودن به انرژی برق می توان در فضاهای مختلف به صورت موقت کار کرد و نیاز به جای ثابت با امکانات برقی ندارد. انواع دستگاه های بلوک زنی وجود دارد. بلوک زن تخم گذار:شش تایی و نیمه اتوماتیک: بلوک زن هیدرولیک نیمه اتوماتیک: بلوک زن دستی و بدون متور:

جدیدترین مدل دستگاه بلوک زنی ایران

دستگاه بلوک زنی به منظور تولید و تهیه بلوک استفاده می شود و دارای انواع مختلف و متفاوتی از دستگاه های بلوک زن می باشند. دستگاه های بلوک زنی، بلوک هایی با کیفیت ها و ضخامت ها و ابعاد و کاربرد های مختلف و متفاوت تولید و تهیه می‌ کنند. انواع مختلفی از دستگاه های بلوک زنی موجود می باشند و دستگاه های بلوک زنی به صورت: دستگاه بلوک زنی اتوماتیک، دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک و دستگاه بلوک زنی دستی تولید می شود. هر کدام از انواع دستگاه های بلوک زنی که در بالا ذکر شدند دارای راهنمای استفاده مختلف و متفاوت می باشند

و کارایی و کاربرد آن ها بسیار مختلف و متفاوت می باشند و باید افراد کارشناس و متخصص در این زمینه با این دستگاه های بلوک زنی کار کنند. لازم به ذکر است که استفاده از دستگاه بلوک زن راحت و بسیار پیچیده نمی باشد و افراد می‌ توانند به راحتی با نحوه کارایی و استفاده از دستگاه بلوک زنی آشنا شوند و کار با آن را به راحتی یاد بگیرند.

مزایا استفاده دستگاه بلوک زنی اتوماتیک ایران

مزایا استفاده دستگاه بلوک زنی اتوماتیک ایران کاربردی ترین دستگاه بلوک زنی دستگاه تمام اتوماتیک است که دارای ویزگی های بسیاری می باشد از جمله ویژگی های این دستگاه این است که دیگر نیاز به اپراتور ندارد و کار با دقت فراوان و خیلی سریع تر انجام می شود کنترل این نوع از دستگاه بلوک زنی بسیار سریع و آسان است و قالب ها به راحتی و با صرف کمترین زمان قابلیت تعویض دارند . تولید با این گونه از دستگاه چون بسیار بالا است و کار با دقت فراوان انجام می شود و نیاز به انجام هیچ گونه کار فیزیکی نمی باشد از کاربردی ترین دستگاه ها در تولید بلوک می باشند .دستگاه بلوک زن اتوماتیک به عنوان سریع ترین دستگاه شناخته می شود و دارای بیشترین تعداد تولید بلوک در کمترین زمان می باشد و چون کار پرس هم با خود دستگاه انجام می شود پس سبب بالا رفتن سرعت تولید می شود.

بررسی ساختار دستگاه بلوک زنی ایران

دستگاه بلوک زن یا همان جدول زن را میتوان یکی از بزرگترین و مهم ترین ماشین آلات صنعتی در بخش ساخت و ساز سازه های ساختمانی دانست از این نوع ماشین آلات در پروژه های عمرانی استفاده میشود و روشی برای تولید بلوک های سیمانی میباشد. مکانیزم کلی انواع دستگاه‌های بلوک زنی بتنی ، در این دستگاه‌ها ابتدا مصالح ساختمانی از جمله سیمان، ماسه و پوکه مخلوط شده با یکدیگر مخلوط می‌شوند. سپس ترکیب ایجاد شده به درون یک سینی ریخته می‌شوند. بعد از آن مواد مخلوط شده را با استفاده از شن‌کش درون قالب ریخته تا فضاهای خالی پر شود.

مرحله بعدی ویبره کردن مواد است. در این مرحله ویبره دستگاه روشن شده و فضای خالی میان مواد ایجاد می‌شود. مجددا باید این فضاهای خالی ایجاد شده پر شوند. اقدام بعدی که باید انجام دهیم این است که سمبه دستگاه را پایین بیاوریم تا مواد متراکم شوند. در آخرین مرحله نیز باید قالب را بالا بیاوریم. توجه داشته باشید سمبه حتما باید پایین بماند و به هیچ وجه ویبره نباید خاموش شود. دستگاه بلوک زنی شبیه به مغز است

اما واحد مخلوط کن بتن (میکسر بتن) شبیه به قلب است، اگر قلب بخوبی پمپاژ نکند، مغز بخوبی کار نخواهد کرد. همچنین مخلوط بتن مصرفی در ساخت بلوک که در دستگاه بلوک زن استقاده میشود باید از یک پیمانه سیمان پرتلند و ۳/۵ پیمانه شن ( به درشتی حداکثر نصف ضخامت نازک ترین دیواره بلوک) و۲/۵ پیمانه ماسه و ۱۵۰-۱۳۰ لیتر آب برای بتن لرزیده یا ۱۸۰-۱۶۰ لیتر برای بتن نلرزیده تشکیل شده باشد، در صورتی که ساختن بلوک با وسایل مکانیکی انجام گیرد، قالب باید تا ارتفاع معینی بالاتر از سطح نهایی آن پر شده و مخلوط درون قالب دستگاه پس از لرزاندن، کوبیده و صاف گردد. پس از قالب‌گیری بلافاصله بلوک‌ها را از دستگاه جدا کرده و آن‌ها را بر روی پالت‌های تعبیه شده به محل عمل آوری منتقل کنید. چنانچه تولید بلوک به وسیله ماشین‌های بلوک زنی سیار (تخم کن) انجام شود

، بستر زیر بلوک‌ها باید صاف، تمیز و عاری از آلودگی و خاک بوده و با بتن یا اندود سیمانی پوشیده شده باشد. همچنین برای جلوگیری از تابش آفتاب، ریزش باران و وزش باد، بلوک‌ها را باید در محل‌های سرپوشیده و دور از جریان هوا تولید کرد. در مورد تولید بلوک با ماشین‌های خودکار باید به مشخصات فنی خاص ماشین توجه کافی گردد. هنگامی که دمای محیط از ۵ درجه سلسیوس کمتر باشد، باید تولید بلوک در محوطه روباز را متوقف نمود.

به منظور جلوگیری از آثار تخریبی ناشی از تابش مستقیم خورشید، خصوصاً در دمای بیش از ۲۵درجه سلسیوس، وزش باد، شسته شدن توسط باران و آبپاشی نادرست، کاهش سریع درجه حرارت در روزهای اول و سرمای زیاد و یخ‌زدگی، عمل آوری بلوک‌های بتنی امری است ضروری، فاصله زمانی بین قالب گیری بلوک‌ها و آغاز عملیات مراقبت حداقل ۴ تا ۵ ساعت خواهد بود.

۳مشخصه دستگاه بلوک زنی تخمگذار ایران

۳مشخصه دستگاه بلوک زنی تخمگذار ایران انواع دستگاه بلوک زنی شش تایی در مدل های دستی و اتوماتیک وجود دارند. در نتیجه مصرف کننده می تواند با توجه به نیاز و سلیقه ای که دارد، مورد مناسب را شناسایی کرده تا به خوبی از مزیت های محشری که دارد بهره برداری نماید. در بلوک زن 6 قالبه اتوماتیک، تمامی مراحل به صورت خودکار انجام می شود. اپراتور بر روی صندلی قرار گرفته تا نیازمندی های خود را اعمال نماید. تزریق ملات به درون گاری به کمک مخزن های بزرگ انجام می شود که از ظرفیت بالایی برخوردار می باشد. کمپرس های سرد و گرم زائده های باقیمانده از قالب را کنار گذاشته تا تاثیری بر روی کیفیت نهایی بلوک نداشته باشد. سپس با استفاده از چکش های هیدرولیکی فشار لازم به منظور خشک سازی و شکل دهی به بلوک ها به وجود می آید.

اقلام عرضه شده از کیفیت بی نظیری برخوردار بوده تا در سازه های متنوع به صورت ایده آل مورد بهره برداری قرار گرفته باشد. کاربردی های دستگاه بلوک زنی شامل موارد متعددی می باشد که اشاره به همگی آنها امری زمان بر خواهد بود. در نتیجه سعی می شود تا به مهم ترین آنها اشاره شده تا ویژگی های مثبتی را برای مشتری رقم زده باشد. ماندگاری زیاد: به مرور زمان، مزیت های اولیه خود را به خوبی حفظ کرده و دچار نوسان نمی شود.

این موضوع به کمک ورقه های گالوانیزه استانداردی که سرتاسر دستگاه را فرا گرفته است تامین می شود. هم چنین قالب ها نیز از آلیاژ های استیل مقاوم ساخته شده تا بازدهی ویژه ای را بروز دهد. برقی: در محصولات برقی، فعالیت به صورت نیمه خودکار انجام می شود. یعنی وارد ساختن ملات، یکسان سازی سطوح و هم چنین قالب دهی با اعمال فشار های دستی انجام می شود. در نتیجه نیازمندی نیرو و فشار بالایی می باشد.

در عوض نرخ کمتری داشته تا تمام گروه های جامعه توانایی دسترسی به سیستم را داشته باشند. هیدرولیک سیلو دار: این دستگاه می تواند مدل های مختلفی از بلوک، در قطر های متنوع، جدول و هم چنین سنگ فرش را تهیه کند. یعنی سایز بندی های مختلفی برای قالب وجود داشته تا رویکرد درخشانی را ثبت کند. مواد اولیه بکارگیری شده ترکیبی از پوکه های صنعتی، معدنی و شن و ماسه می باشد.

نکات طلایی انتخاب دستگاه بلوک زنی ایران

دستگاه بلوک زن تخمگذار انواع بسیار مختلفی دارد از جمله بهترین دستگاه بلوک زنی اتوماتیک که روزه مورد استقبال مشتریان این مجموعه قرار گرفته است نوع تمام اتوماتیک می باشد که تمامی فعالیت این دستگاه به صورت خودکار بدون استفاده از نیروی دست می باشد و از ایجاد ابتلا به بیماری‌های کمردرد زانو درد و بیماری های ثانویه نیز جلوگیری می کند همان طور که م یدانید بلوک ها عموماً وزنه های بسیار سنگین دارد و افراد پس از فعالیت در کمترین زمان ممکن دچار خستگی های روزمره و در طولانی مدت نیز باعث ابتلا به بیماری‌های مختلف می‌شود بنابراین خرید و استفاده از دستگاه بلوک زنی اتوماتیک جلوگیری از بیماریها نیز بسیار مفید می باشد.

بهتر است برای تهیه دستگاه بلوک زن هیدرولیک درجه 1 به مراکز معتبر مراجعه نمایید و از آنجایی که بلوک زنی یکی از مشاغل پرطرفدار در بین مردم می باشد و همچنین در ساختمان سازی نیز انواع بلوک کاربرد بسیار ویژه ای دارد برخی از افراد اقدام به تولید دستگاه‌های بی‌کیفیت نموده و همچنین آنها را با قیمتی بسیار گزاف نیز به فروش می‌رسانند بنابراین بهتر است برای تهیه این محصول به مراکز معتبر مراجعه نمایید تا بتوانید با اطمینان کافی بهترین نوع دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک را خریداری کنید.

هر چه دستگاه صنعتی به کار برده شده پیشرفته تر و به روز تر باشد شما می توانید بلوک های درجه یک و مستحکم تری را برای مشتریان تولید نماید و همچنین نیاز به مصالح کمتری خواهد داشت و از ایجاد هدر رفت مساله نیز جلوگیری می کند بنابراین خرید انواع دستگاه بلوک زن اتوماتیک از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

سفارش دستگاه بلوک زنی مدل زیادی دارد عرضه دستگاه بلوک زنی بسیار راحت است عرضه دستگاه بلوک زنی کارایی زیادی دارد دستگاه اتوماتیک بلوک زنی طرفداران زیادی دارد دستگاه بلوک زنی صنعتی مدل زیادی دارد دستگاه بلوک زنی تخمگذار بسیار کارایی دارد دستگاه حرفه ای بلوک زنی بسیار پرکاربرد است دستگاه بلوک زنی اصفهان به خارج از ایران ارسال می گردد

عرضه کننده دستگاه بلوک زنی حرفه ای ایران

عرضه کننده دستگاه بلوک زنی حرفه ای ایران امروزه روش های مختلفی برای پخش دستگاه بلوک زنی وجود دارد و یکی از روش‌های پخش آن روش مستقیم است که شاید شما با این روش اشنا باشید و اگر با این روش اشنا نیستید پس با ما همراه باشید چون در ادامه میخواهیم شما را با این روش اشنا کنیم. همانطور که همه شما می دانید روش هایی که برای پخش دستگاه بلوک زنی هیدرولیک وجود دارد بسیار متنوع است یکی از این روش‌ها که روش مستقیم نام دارد روش پخش مستقیم روشی است که محصول به صورت مستقیم به دست خریدار می رسد و زمانی که شما اقدام به خرید این محصول می کنید واسطه های بین شما و فروشنده حذف خواهد شد و محصول بدون هزینه اضافی به صورت مستقیم به دست شما خواهد رسید.

روش مستقیم یکی از روش های پرطرفدار در فروش دستگاه ویبره ای بلوک زنی می باشد که بسیار پرطرفدار می باشد و همچنین ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی دارد که یکی از بزرگترین و برترین ویژگی های این روش که طرفداران زیادی نیز دارد این است که باعث کاهش قیمت این دستگاه ها می شود.بلوک زن های نیمه اتوماتیک به علت سرعت در بلوک زنی طرف داران بیشتری دارد. مرکز پخش بلوک زن های نیمه اتوماتیک در هر استانی وجود دارد و در برخی از استان ها چندین مرکز پخش وجود دارد که اقدام به فروش و ارائه خدمات به مشتریان خود می کنند.

اما با توجه به شرایط کنونی و محدودیت های تردد . مشتریان می توانند با مراجعه به سایت های معتبر فروش آن را به صورت مستقیم از تولید کنندگان اصلی با قیمت مناسب و در کمترین مدت زمان به صورت آنلاین خریداری کرده و در درب خانه خود تحویل بگیرند.