عرضه دستگاه بتونیر دیزلی با کیفیت عالی

عرضه دستگاه بتونیر دیزلی با کیفیت عالی و عملکردی بالا از طریق این شرکت معتبر انجام می شود و خریداران این محصول قادر خواهند بود در هر کجای کشور که هستند بهترین دستگاه بتونیر ارزان را به راحتی سفارش داده و آن را بدون صرف وقت و هزینه زیاد در اسرع وقت تحویل بگیرند، خرید دستگاه بتونیر دیزلی برای بتن ریزی در اماکن گرم و خشک و شرایط سخت کاری یک ضرورت بسیار مهم بوده و امکان سفارش آن به شیوه های مختلف حضوری و غیر حضوری وجود دارد.

عرضه دستگاه بتونیر دیزلی با کیفیت عالی

دستگاه بتونیر دیزلی چه مشخصاتی دارد؟

دستگاه بتونیر دیزلی چه مشخصاتی دارد؟ دستگاه بتونیر دیزلی یکی از کاربرد ترین دستگاه ها برای بتن ریزی در مناطق بدون برق و شرایط سخت می باشد که با استفاده از گازوئیل کار می کند، جالب است بدانید این محصول به لحاظ قیمتی از نمونه های برقی و بنزینی گرانتر است، مشخصات دستگاه بتونیر دیزلی شامل مواردی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • یکی از مشخصه های بارز این دستگاه همان طور که بیان کردیم عدم نیاز آن به برق بوده و دردسرهای بتونیرهای برقی را ندارد، موتور این محصول از توان و قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و معمولا با قدرت بیشتر از 6 اسب بخار تولید می شود.
  • مخزن این دستگاه در اندازه های متفاوتی ارائه می شود و هر چه مخزن بتونیر بزرگتر باشد نیاز به موتور پرقدرت تری نیز دارد، مکانیزم گردش مخزن این دستگاه در انواع دنده زیر و دنده کمر و گیربکس دار می باشد.
  • بتونیرهای دیزلی که حجم بالایی دارند با استفاده از مکانیزم لاستیک فشرده کار می کنند چرا که امکان انتقال نیروی محرکه به مخزن به وسیله دنده وجود ندارد، هزینه سوخت این دستگاه از نمونه های دیگر برقی و بنزینی پایین تر بوده و مونوکسید کمتری تولید می کنند، این محصول کاملا ایمن و استاندارد ساخته می شود.

فروش عمده دستگاه بتونیر دیزلی در بازار

فروش عمده دستگاه بتونیر دیزلی در بازار فروش عمده دستگاه بتونیر دیزلی در بازار به صورت های مختلفی انجام می شود، اگر خریدار عمده این دستگاه هستید پیشنهاد می کنیم آن را از از طریق مراکز و شرکت های شناخته شده و مطمئن تهیه کنید تا از کیفیت موتور و قطعات بکار رفته در آن اطمینان حاصل نمایید، در این شرکت بازرگانی نمونه های مختلفی از بتونیر دیزلی در حجم های متفاوت و با تضمین کیفیت عرضه می شود.

در فروش عمده دستگاه بتونیر خریداران می توانند این محصول را با قیمت خیلی ارزانتری از بازار خریداری کنند چرا که این مرکز یکی از فروشندگان بی واسطه انواع بتونیر در کشور می باشد و برندهای گوناگونی از این دستگاه را مستقیما به فروش می رساند، برای خریداران حرفه ای امکان سفارش این دستگاه از طریق همین سایت وجود داشته و برای بهره مندی از یک خرید بهتر می توانید با کارشناسان فروش این شرکت در ارتباط بوده و مشاوره بگیرید.