عرضه مستقیم بالابر ساختمانی 350 کیلویی

بالابر ساختمانی 350 کیلویی برای استفاده در ساخت و سازهای عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد این بالابر تا وزن ۱۵۰ کیلو را تحمل می کند در مصالح سنگی را زدن طبقات جابجا می کند. این نوع بالابر با داشتن تجهیزات فنی مانند گیربکس و سیم بکسل مصالح ساختمانی را جابجا می کند عرضه مستقیم بالابر ساختمانی ۳۵۰ کیلویی برای هدف تامین بالابرهای در ساخت و ساز های عمرانی در سطح کشور انجام می‌شود

عرضه مستقیم بالابر ساختمانی 350 کیلویی

نکاتی درباره بالابر ساختمانی 350 کیلویی

نکاتی درباره بالابر ساختمانی 350 کیلویی بالابر ساختمانی باید ظرفیت ویژه‌ای برای حمل و نقل مصالح ساختمانی داشته باشد زیرا این مورد یکی از ویژگی های یک بالابر است هر چقدر ظرفیت بالابر افزایش پیدا کند بتواند هرچه بیشتر از مصالح را با خود حمل می‌کند کاربردی تر می شود اصولاً این بالابرها با استانداردهای خاصی تولید می‌شود و ظرفیت آن هم استاندارد است مثلاً ظرفیت بالابرها و ۳۵۰ کیلو تا هزار کیلو طراحی شده اند این بالابر ها دارای مقاومت زیادی هستند و دارای یک دستگاهی هستند که بتوانند حجم مصالح را با خود حمل کند. این دستگاه به صورت تک فاز طراحی و تولید شده است.

بالابر ساختمان ۳۵۰ کیلویی کوچکترین نوع در بین بالابر ها می باشد. این بالابر شامل تجهیزاتی مانند الکتروموتور و گیربکس و سیم بکسل و جعبه بالابر و کلید بالابر و ریل و پایه و قرقره هستند. گیربکس را در این دستگاه باعث تنظیم کارکرد بالابر ها می شود. انواع بالابر ساختمانی دارای ظرفیت های متفاوتی می باشد می توان به نظر بیاد حجم بیشتری مصالح را جا به جا کرد. در این مقاله سعی کردیم نکاتی درباره بالابر ساختمانی 350 کیلویی را شرح دهیم.

قیت انواع بالابر ساختمانی 350 کیلویی در بازار

قیت انواع بالابر ساختمانی 350 کیلویی در بازار قیمت انواع بالابر ساختمانی ۳۵۰ کیلویی در بازار بر اساس نوع مقاومت آن متفاوت می باشد این نوع بالابر ها کاربرد بسیار زیادی در صنایع ساختمان سازی دارند یکی از مهمترین ابزار آلات به حساب می آید. زیرا می توانند به راحتی و به صورت مصالح را در بین طبقات ساختمان ها جابه جا کنند.

قیمت انواع بالابر ساختمانی ۳۵۰ کیلویی در بازار بر اساس قدرت بالابر ساختمانی، ایمنی بالابر، ظرفیت دستگاه آن و نوع کارکردهای متفاوت می باشد. بالابر ساختمانی ارزان یکی از پر استفاده ترین و رایج ترین بالابر است که در داخل کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بالابرها تک فاز هستند و باعث سهولت در انجام حمل و نقل مصالح در بین طبقات می شود. محصولات قدرت کافی را برای حمل و نقل مصالح دارند.

به علاوه دارای الکتروموتور با کیفیت مخصوصا سیم بکسل و گیربکس بسیار باکیفیت و ضخیم هستند. قدرت موتور اینگونه مصالح باید بسیار بالا می باشد و علاوه بر این سیم بکسل آن باید بسیار ضخیم باشد و پاره نشود. یکی از نکات دیگری که باید در خرید این محصولات توجه کرد کرد ایمنی آنان می‌باشد زیرا این یکی از مهمترین نکات با خرید بالابرهای ساختمانی تا ۳۵۰ کیلویی است.