صادرات دستگاه بلوک زنی خوزستان

شرکت تولیدی بلوک خوزستان،با سابقه چند ساله در تولید توانسته در صادرات افتخار بیافریند ما در این وب سایت این محصولات را به شما معرفی می نماییم

صادرات دستگاه بلوک زنی خوزستان

راهنمای استفاده از بلوک‌زن

دستگاه های بلوک زن جمله دستگاه های اطلاق می شود. همچنین در مکان های گوناگون برای تهیه بلوک سیمانی از آن کمک گرفته می شود. مواد اولیه این دستگاه های جهت ساخت بلوک شن،ماسه ،آب و سیمان می باشد.

این دستگاه برای سهولت کار ساختمان سازی تهیه شده است. بنابراین به زبان ساده آجر سیمانی و یا همان بلوک سیمانی تولید می کند.کار با دستگاه بلوک بدین شکل می باشد. بنابراین در ابتدا مواد اولیه مورد نیاز بلوک (سیمان ،آب،ماسه،شن) مخلوط می شود. این مخلوط در دستگاه بلوک زن که به شکل سطحی مسطح می باشد قرار می گیرد. همچنین با استفاده از شن کش مواد اولیه در قالب های تعبیه شده در دستگاه بلوک زن ریخته می شود تا کاملا سطح قالب ها پر و لبریز شود.

بعد از اتمام کار قالب گپری، دستگاه بلوک را روشن می کنند. این دستگاه با لرزش خود فضای خالی بین قالب را پر می کند و مجدد مواد اولیه داخل قالب های دستگاه قرار می گیرد.  بنابراین این کار یک یا دوبار انجام می گیرد. بنابراین مواد کاملا قالب را پر کند و فضای خالی در بین مواد باقی نماند.

در مرحله بعد برای فشرده سازی بیشتر مواد بر روی هم ،سمبه ی بلوک زن به روی مواد قرار می گیرد. بنابراین کاملا مواد بر روی هم فشرده و متراکم شوند. بعد از خارج شدن سمیه از مواد بلوک سیمانی آماده می باشد.این دستگاه ها به صورت سیار هستند و در همه جا قابل استفاده می باشند.

راهنمای استفاده از بلوک‌زن

مرکز فروش بلوک زن اتوماتیک صنعتی

کارخانه تولیدی بلوک  اتوماتیک خوزستان سازنده بهترین دستگاه های بلوک زنی در حال حاضر می باشد. چرا که به راحتی شما می توانید این دستگاه را از مکانی به مکانی دیگر منتقل نماید. این شرکت برای شناخته شدن و همچنین خدمات بیشتر اقدام به عرضه دستگاه های تمام اتوماتیک بلوک زنی به روش درج آنلاین نموده است.

توزیع دستگاه بلوک زنی در این سایت تنها به روش اینترنتی و درج شماره می باشید. از این رو شما همراه گرمای که قصد خرید انواع دستگاه بلوک زن خوزستان را داشته باشید. همچنین  می توانید این نوع از دستگاه ها را ابتدا با گرفتن مشاوره از مدیران فروش ما و سپس با انتخاب نوع دستگاه خریداری نماید تا دستگاه را بدون حمل بار تهیه نماید.

مرکز فروش بلوک زن اتوماتیک صنعتی