پخش دستگاه بلوک زنی اتوماتیک سقفی

پخش دستگاه بلوک‌زنی اتوماتیک سقفی، برای تمام نقاط کشور، امکان پذیر است. تولیدکنندگان این دستگاه، انواع بلوک زن های اتوماتیک را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. این تولیدکنندگان، سعی دارند تا نیاز جامعه به این دستگاه را برآورده کرده و حتی به کشورهای دیگر نیز صادر کنند. این دستگاه ها، علاوه بر این که کار ساختمان سازی را راحت‌تر کرده اند، بلکه باعث سریع تر شدن روند ساختمان سازی نیز می شوند.

 

پخش دستگاه بلوک زنی اتوماتیک سقفی

مشخصات این محصول

دستگاه بلوک زنی، به دستگاهی گفته می شود که بلوک می‌سازد و از آن برای ساخت و ساز، برای ساختمان استفاده می‌شود. برای خرید دستگاه بلوک زنی، باید به نحوه‌ی کارکرد این دستگاه، توجه داشته باشید. چرا که دستگاه های بلوک زنی اتوماتیک به چندین مدل تقسیم می‌شوند، که دستگاه بلوک زنی اتوماتیک سقفی، یکی از این مدل ها می باشد. همان طور که از نامش پیداست، برای ساخت بلوک های سقفی کاربرد دارد. نام اجزای این دستگاه، شامل، شاسی دستگاه، قابل و سمباده، پمپ و موتور، ویبره دستگاه، موتور و ویبره، گیربکس حرکت و موتور می‌باشد. همین طور قالب این دستگاه ها سه بخش اصلی به نام های، سمباده، بدنه و قالب می باشد.

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک سقفی، ثابت بوده و این امر باعث گردیده تا نیازی به جا به جایی دستگاه نباشد. همچنین کنترل کردن آن به راحتی صورت می گیرد. با این دستگاه لزومی بر کار فیزیکی، وجود ندارد. بنابراین نیازی به جا به جایی دستگاهی سنگین نیست. هچنین می توان قالب آن را عوض کرد و انواع مختلف بلوک را تولید می کند.

نحوه‌ی کارکرد دستگاه های بلوک زنی اتوماتیک، به این صورت می باشد که، ابتدا، مصالح ساختمانی  را باهم مخلوط می‌کنند. سپس آن را داخل سینی دستگاه می ریزند. بعد با کمک شن کش مواد داخل سینی، درون قالب دستگاه، ریخته می‌شوند. بعد دستگاه در حالت ویبره قرار می‌گیرد تا همه جای قالب، به خوبی پر شود. بعد بلوک های ساخته شده از دستگاه خارج شده و در جایی قرار می‌دهند تا آن ها خشک و مورد استفاده قرار گیرند.

 

مشخصات دستگاه بلوک زنی اتوماتیک سقفی

قیمت دستگاه بلوک زنی اتوماتیک در تبریز

تبریز یکی از شهرهایی می باشد که موفق شده است تا دستگاه بلوک زنی اتوماتیک، ساخته و به بازار ارائه دهد. کیفیت دستگاه بلوک زنی تبریز از هر نظر بسیار عالی می‌باشد. همچنین مشتریان خاص خود را دارد. چرا که قیمت دستگاه بلوک زنی تبریز مناسب و مقرون به صرفه نیز می‌باشد. پخش دستگاه بلوک‌زنی اتوماتیک، برای تمام نقاط کشور، امکان پذیر است. کسانی که نیاز به دستگاه بلوک زنی اتوماتیک دارند، می توانند با خیال راحت خریدی بی عیب داشته باشند. همچنین از نظر اقتصادی تحت فشار نباشند. زیرا تولید کنندگان این محصول سعی دارند تا محصول مطمئن تولید کنند و تا جای ممکن رضایت مشتریان خود از نظر قیمت و کیفیت را بدست آورند.

 

قیمت دستگاه بلوک زنی اتوماتیک در تبریز