تولید کننده دستگاه بلوک زنی هیدرولیکی

تولیدکننده دستگاه بلوک‌زنی، این محصول با کیفیت را بدون واسطه و از طریق این سایت به صورت مستقیم به مشتریان خود عرضه می‌نماید. دستگاه بلوک زنی هیدرولیکی جزو اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده مصالح ساختمانی بتن است. برخی از بلوک های تولید شده بلوک های ساختمانی تزیینی هستند که از آنها میتوان در مکان های مختلفی استفاده کرد. اگر شما فرد خلاقی باشید میتوانید با خلاقیت خود فضاهای بسیار زیبا و مدرنی ایجاد کنید.

 

تولید کننده دستگاه بلوک زنی هیدرولیکی

مزایای استفاده از این محصول

دستگاه بلوک زنی هیدرولیکی دارای انوع مختلفی است که قابلیت ها و کاربرد های متفاوتی دارند. با استفاده از این دستگاه شما قادر به ساخت بلوک سقفی و دیواری خواهید بود. دستگاه بلوک زنی شامل سه بخش اصلی میباشد که عبارتند از:

قالب

بدنه

سمباده

که این سه بخش به طور کلی از اجزای زیر تشکیل شده اند:

شاسی دستگاه

قالب و سمباده

ویبره دستگاه

موتور ویبره

گیربکس حرکت و موتور

پمپ و موتور

از دستگاه بلک زنی هیدرولیکی برای تولید انواع بلوک در کارگاه ها استفاده میشود مخصوصا در تولید بلوک سبک کاربرد دارد.

انواع دستگاه بلوک زنی هیدرولیکی

۱)دستگاه بلوک زن دستی تخم گذار: این دستگاه از روش های قدیمی برای تولید بلوک های ساختمانی استفاده میکند.علت نام گذاری این دستگاه به خاطر شباهت دستگاه به خزندگان تخم گذار است.

۲)دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک:شیوه کار این نوع دستگاه بلوک زن نیز مانند دستگاه بلوک زن دستی تخم گذار است. تنها تفاوت آنها با یکدیگر این است که بلوک هایی که با این دستگاه تولید میشوند ابعاد دقیق تر و مرتب و تری دارند.مزایای این دستگاه عبارتند از:

داشتن ابعاد دقیق تر

تولید بلوک در تیراژ بالا

بلوک های تولید شده با این دستگاه کف بسیار صافی دارند

یکنواختی زیاد در تولید

۳)دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک: فرایند تولید بلوک در این دستگاه به صورت ثابت و اتوماتیک میباشد، یعنی در طی مراحل تولید اپراتور نقشی در ساخت و تولید ندارد.ویژگی های این دستگاه عبارتند از:

کنترل این دستگاه سریع و آسان میباشد

با استفاده از این دستگاه نیازی به کار فیزیکی و جابه جایی نیست

قابلیت تعویض قالب دارد که میتوان از این طریق انواع مختلفی از بلوک را تولید کرد

۴)دستگاه های بلوک زن تخم گذار

فرایند کلی تولید بلوک در کارخانه دستگاه بلوک زنی با استفاده از این دستگاه ها به این صورت است که ابتدا سیمان ، ماسه و پوکه مخلوط شده با یکدیگر ترکیب میشوند سپس این ترکیب به داخل یک سینی ریخته میشود و بعد مواد ترکیب شده را با استفاده از شن کش درون قالب میریزند تا فضاهای خالی پر شوند. در مرحله بعد مواد را ویبره میکنند و بعد از این مرحله میبایستی سمبه دستگاه را پایین بیاوریم تا مواد را متراکم سازیم و در نهایت باید قالب را بالا بیاوریم.

 

مزایای دستگاه بلوک زنی هیدرولیکی اتوماتیک

قیمت دستگاه بلوک زنی هیدرولیکی درب کارخانه

تولیدکننده دستگاه بلوک‌زنی، این محصول را بدون واسطه و از طریق این سایت به مشتریان خود عرضه می‌نماید. قبل از خرید باید از نحوه عملکرد و قابلیت های دستگاه بلوک زنی هیدرولیکی کاملا آگاه باشید تا هزینه شما هدر نرود. قیمت دستگاه بلوک زنی با توجه به نیاز مشتری و نوسانات ارز به طور کامل مشخص و معین نیست ، اما به طور کلی میتوان گفت که دستگاه های بلوک زنی تمام اتوماتیک قیمتی حدود ۹۰ میلیون تومان دارند.

برای دریافت دقیق قیمت میبایستی با فروشندگان این دستگاه ها ارتباط برقرار کرد و از قیمت ها مطلع شد.

 

قیمت دستگاه بلوک زنی هیدرولیکی درب کارخانه