فروشنده بزرگ دستگاه بلوک‌زن اتوماتیک

فروشنده بزرگ دستگاه بلوک‌زن اتوماتیک سعی دارد با ارائه ی یک محصول پربازده جهت بهره وری کامل سرمایه تولیدکنندگان عزیزدر اختیار مشتریان قرار دهد.کاری لذت بخش تر از تولید اتوماتیک یک کالای مورد نیاز جامعه و خلق ثروت نهفته در آن را سراغ دارید؟ فرایند تولید بلوک های سیمانی در  دستگاه بلوک‌زن اتوماتیک، خاطره ی مرغ تخم طلای انیمیشن های قدیمی را در ذهنتان زنده خواهد کرد.

فروشنده بزرگ دستگاه بلوک زن اتوماتیک

مشخصات دستگاه بلوک زن اتوماتیک

دستگاه بلوک‌زن بسته به درصد اتوماتیک بودن دستگاه، مخلوط ماسه و سیمان میکس شده در دستگاه میکسر از طریق تسمه نقاله، لودر و یا فرغون به مخزن دستگاه بلوک زن اتوماتیک وارد شده است. سپس این ملات در قالب ریخته می شود. پس از مرحله ویبراسیون و حباب گیری توسط تیغه یا پارو روی قالب پخش می شود. در این مرحله دستگاه پرس یا سنبه، ملات را در قالب فشرده می کند. در پایان بلوک خیس و فشرده روی سینی خروجی قرار گرفته. آماده ی انتقال به فضای باز می شود. خشک شدن کامل بلوک های قالب گیری شده یک هفته طول خواهد کشید.

 دستگاه بلوک‌زن بدنه و ورق های فولادی، اهرم های آلمانی وارداتی، سنبه های قفل دار ایرانی. سیستم برنامه ریزی شده توسط تکنولوژی PLC، لوله های پیستون با کیفیت ترک، خرطومی های نازل کننده ملات با کیفیت، قالب شش تکه که در هر دوره به طور همزمان شش بلوک را به بهترین شکل تولید می کند. چهار مدل قالب بلوک دیواری و قابلیت تعویض قالب به بلوک دیواری. پمپ های با دوام خارجی. موتور الکتریکی خارجی و ایرانی، وجود جک های شیفت قالب از جنس کروم سخت. با کیفیت از جمله مشخصات دستگاه بلوک زن اتوماتیک می باشد.

مشخصات دستگاه بلوک زن اتوماتیک

قیمت فروشنده دستگاه بلوک‌زن اتوماتیک ثابت

قیمت دستگاه بلوک زن اتوماتیک ثابت متناسب با ظرفیت و بزرگی دستگاه بلوک‌زن تعداد قطعات به کار رفته، کیفیت لوازم به کار رفته در ساخت دستگاه و میزان اتوماتیک بودن آن متفاوت است. هر چه قیمت قطعات بالاتر باشد. ضمن تامین کیفیت دستگاه، قیمت آن نیز افزایش می یابد. استفاده از قطعات تولید داخل کشور، ضمن کیفیت قابل قبول ساخت. دسترسی به قطعات یدکی و تعمیرات را به مراتب آسان تر و مقرون به صرفه تر خواهد کرد.

استفاده از قطعات خارجی اغلب کیفیت و به تبع آن قیمت بالایی دارند. اما برای قطعات خاصی از قبیل بردهای کنترل و داشبورد، امکان تعویض آنها را به مراتب کمتر و هزینه های تعمیر را به مراتب افزایش خواهد داد. ضمن اینکه با در نظر گرفتن شرایط واردات و تجارت خارجی فروشنده بزرگ دستگاه بلوک‌زن در صورت نیاز به تعویض قطعه خارجی. در صورت وقوع مشکل در قطعات الکترونیک و داشبرد. ریسک معطل ماندن دستگاه بلوک زن ثابت به مدت طولانی وجود دارد.

قیمت دستگاه بلوک زن اتوماتیک ثابت